جمعیت لینکداین به 200 میلیون کاربر رسید

چهارشنبه ، 25 بهمن 1391 ، 08:47

لینکدین یک شبکه اجتماعی برای افراد حرفه ای در همه تخصصها است. معلم، مهندس، نجار، برنامه نویس، محقق و خلاصه هر گروه و صنف کاری می تواند افراد مشابه خود را در این شبکه پیدا کند.

 

در این شبکه اجتماعی اعضا با ارتباط به یکدیگر سعی در گسترش شبکه حرفه ای خود را دارند و با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود این فضای حرفه ای را بسط می دهند. بنابراین برای اولین مزیت باید گفت فرد با صنعت ، حرفه و همکارانش در سراسر دنیا در ارتباط باشد.

به گزارش بانکی دات آی آر، رسیدن تعداد کاربران شبکه اجتماعی لینکدین به 200 میلیون نفر واقعیتی است که با توجه به همت و پشتکار کارمندانش نباید از آن چندان تعجب کرد.

 

 

لینکدین نه یک شبه که پس از یک دهه تلاش توانسته به این تعداد کاربر دست یابد. این شبکه اجتماعی در دسامبر 2002 ایجاد شد و در می 2003 کار خود را آغاز کرد.

یک سال ونیم طول کشید تا در آوریل سال 2004 تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به 500 هزار نفر رسید.

از آن پس کارکنان این شرکت عزم خود را جزم کردند تا گام های بعدی را هرچه قدرتمندتر بردارند. در ابتدا اضافه شدن هر یک میلیون نفر به تعداد کاربران گذر از یک مرحله و رسیدن به مرحله بعد برای لینکدین تلقی می شد که این رقم با پیشرفت روز افزون این شبکه اجتماعی به هر 5 میلیون نفر و سپس هر 10 میلیون نفر رسید.

لینکدینی ها در آغاز سال 2013 میلادی، 200 میلیون کاربر شدن خود را جشن گرفتند تا به روزهای آینده امید بیشتری داشته باشند.

تعداد کارکنان شبکه اجتماعی لینکدین هم اکنون 3500 نفر است که نسبت به سال گذشته 2200 نفر بیشتر است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► پیش فروش ها چه کمکی به بازار می کند
5 نکته برای اینکه در هر کاری بهترین باشید ◄

مطالب مرتبط
بنر