زمان دقیق اعلام نتایج استانداری مازندران

يكشنبه ، 13 اسفند 1391 ، 10:49

 

نتایج اولیه برپایی این آزمون حدود ۱۰ روز دیگر از طریق سایت استانداری مازندران به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

شرکت۴۸۰۰ نفر در آزمون استخدامی راه و شهرسازی مازندران
مدیریت توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری آزمون استخدامی در این اداره کل با شرکت ۴ هزار و ۸۴۰ داوطلب خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، اصغر میرایی محمدی با اعلام این مطلب بیان داشت: این اداره کل بر طبق مجوز از دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در سطح استان کرده تا از این آزمون ۱۰۰ کارشناس در رشته‌های شغلی راه و ساختمان، حمل و نقل، حسابداری، مکانیک، ارتباطات و مخابرات، حقوق، معماری داخلی، کارشناس شهرسازی و خدمات اداری و مالی جذب کند.
مدیریت توسعه و منابع راه و شهرسازی مازندران در ادامه اظهار داشت: پس از مراحل اولیه اداری و درج آگهی استخدام در جراید استان تعداد ۴ هزار و ۸۴۰ نفر متقاضی شرکت در آزمون در این اداره کل ثبت‌نام کرده و در تاریخ ۱۱ اسفند ماه به صورت متمرکز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در آزمون توانمندی‌های تخصصی و عمومی شرکت کردند.
اصغر میرایی محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده پس از کسب حد نصاب نمره اولیه آزمون و موفقیت در دیگر مراحل مصاحبه‌های تخصصی و گزینش به عنوان نیروهای استخدام پیمانی جذب اداره کل راه و شهرسازی استان می‌شوند.
وی ابراز داشت: نتایج اولیه برپایی این آزمون حدود ۱۰ روز دیگر از طریق سایت استانداری مازندران به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

تازه ترین اخبار استخدامی

► آخرین وضعیت استخدام اداره کل راه و شهرسازی فارس
استخدام 217 نفر در استانداری اردبیل ◄

مطالب مرتبط
بنر