رئیس دست و دلباز، پاداشش را بین کارمندانش تقسیم کرد

شنبه ، 31 فروردين 1392 ، 08:19

مدیرعامل یک شرکت خرده فروشی به نام Next در بریتانیا در اقدامی سخاوتمندانه تصمیم گرفت پاداش چند میلیون دلاری اش را به کارمندانش برگرداند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، مبلغ پاداش آقای والفسون حدود 2/4 میلیون پوند، معادل 3/6 میلیون دلار است که آقای رئیس همه اش را به کارمندان داده است.

به این ترتیب کارمندانی که از سال 2010 یا قبل از آن زیر نظر آقای والفسون کار کرده اند، به راحتی 1% حقوقشان را به لطف سخاوت آقای رئیس دریافت می کنند، یعنی مثلا کسی که 30 هراز دلار در ماه حقوق می گیرد، 300 دلار از این پاداش نصیبش می شود.

آقای والفسون هدف خود از انجام این کار را تقدیر و تشکر از کارمندان و شرکتش اعلام کرده که در طول سه سال فعالیت این شرکت، حتی در سخت ترین شرایط هم تعهد کاری را فراموش نکرده اند و چیزی کم نگذاشتند.

شرکت next در چند وقت گذشته با کاهش فروش قابل توجه مواجه بود، اما مدیریت آقای والفسون و تعهد کارکنان باعث شد این شرکت به راه اصلی خود بازگردد و اکنون فروش خوبی داشته باشد.

اینکه کار آقای والفسون چقدر می تواند برای سایر همتایانش الهام بخش باشد، پرسشی است که سخت می توان به پاسخش رسید، اما در ایران ما بعید است الهام بخشی در کار باشد!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► گزارش اختصاصی/ رایج ترین سرمایه گذاری خانم های ایرانی
سقف برداشت وجه خودپردازها باید افزایش یابد ◄

مطالب مرتبط
بنر