تکنولوژی/هر “لایک”کاربران فیس بوک چقدر ارزش دارد؟

 

هر “لایک” که کاربران فیس‌بوک نثار صفحات برندهای تجاری کنند، معادل 174 دلار و 17 سنت ارزش دارد.

هر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری ارزشی معادل ۱۷۴ دلار دارد.

شرکت سینکاپس در تازه‌ترین بررسی خود اعلام کرده است که ارزش هر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری ۱۷۴ دلار و ۱۷ سنت است که نسبت به سال ۲۰۱۰ افزایش ۲۸ درصدی نشان می‌دهد.

این شرکت برای انجام بررسی خود از بیش از دو هزار کاربر شبکه اجتماعی که صفحه یکی از برندهای تجاری را لایک کرده‌اند، نظرسنجی کرده است.

سینکاپس در بررسی خود برای مشخص کردن ارزش هر لایک فیس بوکی، فاکتورهایی همچون هزینه محصولات، وفاداری مشتریان، ارزش رسانه، هزینه‌های خرید و غیره را مد نظر قرار داده است.

به گزارش سایت خبری پی‌سی ورلد، بر این اساس کاربران شبکه‌ اجتماعی فیس بوک برای برندهایی که در این شبکه اجتماعی صفحه‌شان را لایک کرده‌اند بیش از برندهای دیگر هزینه می‌کنند و به آن وفادارتر هستند.

ایسنا

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *