با شما هستیم

سه شنبه ، 24 ارديبهشت 1392 ، 09:13

بانک سامان در راستای هم‌سویی بیشتر با نیازهای مشتریان خود، رویکرد راهبردی خود را از محصول محوری به مشتری محوری سوق داده است .


براساس این راهبرد جدید، بانک سامان با هدف ایجاد یکپارچگی درون و برون‌سازمانی تصمیم گرفت در اردیبهشت‌ماه سال 1391، هویت سازمانی جدید خود را به مخاطبانش معرفی کند.


نوزایی هویت برند سامان که ریشه در تغییرات ساختاری و راهبردی آن دارد، بر دو مفهوم اساسی "با هم بودن" و "کسب‌وکار همراه با لذت" تمرکز دارد. اين مفاهيم به‌طور مشخص در لوگو، شعار، چیدمان و نمای بیرونی شعبه‌ها، نمود بصری یافته است.

 


تمامی تغییرات انجام‌گرفته در راستای بازآفرينی هویت بانک سامان (نیو برندینگ)، ازطریق سه گام تبلیغاتیِ پياپی به آگاهی مخاطبان بانک رسید. گام نخست تبليغ، با انتشار جمله‌ای کوتاه با مضمون"در شادی سامانِ نو با شما هستیم" ازطريق بیل‌بردها، آگهی‌های روزنامه‌ای و پوسترهای شعبه‌ای آغاز شد. در اين گام ضمن برانگیختن حس کنجکاوی عمومی، برگزاری جشن نوزایی هويت برند سامان در شعبه‌های بانک، به مخاطبان اطلاع‌رسانی شد.


در گام دوم، جشنی کوچک، ساده و صمیمانه طی سه هفته در شعبه‌های تهران و شهرهای بزرگ برگزار شد. افرادی که طی اين روزها به بانک مراجعه می‌کردند، می‌توانستند در کنار کارکنان و مديران بانک در اين میهمانی ساده و گرم شرکت کنند و در فضايی بی‌تکلف و صميمانه، شعار جديد "با شما هستیم" را بی‌هیچ ادعای گزافی حس کنند.


در گام سوم یا بخش اصلی اين کمپین، اطلاع‌رسانی با استفاده از عکس‌ها و فیلم‌های واقعی و مستندی که در گام دو تهیه شده‌ بود، انجام گرفت. این تصاویر گویای رخدادی واقعی و به‌دور از صحنه‌سازی بود؛ بیل‌بردها، آگهی‌‌های روزنامه‌ها، مجله‌ها و آگهی‌های تلویزیونی که مردم و واکنش‌های طبیعی آن‌ها را به نمايش می‌گذاشت، خبر از یک غافلگیری خوشایند می‌داد که باورِ شعار“با شما هستیم“ را از سوی مخاطبان نويد می‌داد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► انگیزه های احساسی خرید کردن را بشناسید
لوگوی بانک پارسیان چرا این شکلی است؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر