تامبلر خرید تازه یاهو

دوشنبه ، 30 ارديبهشت 1392 ، 11:47

هیئت مدیره شرکت یاهو امروز خبر خرید پلتفورم میکروبلاگینگ تامبلر را به مبلغ 1/1 میلیارد دلار تایید کرد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، اگرچه یاهو هنوز حرفی از چگونگی این نقل و انتقال و زمان دقیق آن نزده است، اما آنچه مسلم است اینکه یاهو به زودی صاحب تامبلر خواهد شد.

براساس گزارش ها شبکه اجتماعی بلاگینگ تامبلر علاوه بر یاهو با گوگل، فیس بوک، مایکروسافت و حتی توییتر نیز مذاکراتی داشته، اما در نهایت با یاهو به توافق رسیده است.

این معامله پرخرج در سرنوشت و آینده یاهو تاثیر زیادی خواهد گداشت و انتظار علاقه مندان دنیای فناوری این است که یاهو امشب در کنفرانس خود این خرید پرهزینه را به صورت رسمی به اطلاع همگان برساند.

هرچند مدیرعامل تامبلر با انجام این معامله صاحب ثروت زیادی می شود، اما این دلیل نمی شود که به این سادگی دل از تامبلر بکند و تا 4 سال همچنان بالای سر آن خواهد بود.

البته یاهو سیستم تبلیغات این سرویس بلاگینگ را بطور کامل تحت کنترل خود خواهد داشت و روش‌های خود را در آن بکار خواهد گرفت.

مریسا مایر، مدیرعامل یاهو از جمله کسانی است که اصرار زیادی برای به سرانجام رسیدن این معامله داشته است، چون به اعتقاد او این کار در مسیر پیشرفت یاهو در آینده تاثیر فراوانی خواهد داشت.

تامبلر پلتفورم میکروبلاگینگ و یک وب‌گاه ارائه‌دهنده خدمات شبکه اجتماعی است که توسط شرکت تامبلر راه‌اندازی و اداره می‌شود.

ویژگی اصلی تامبلر آسانی در استفاده و داشتن امکانات متفاوت برای کاربران خود است که باعث می‌شود بتوانند در قالب‌های مختلف و عموما پست‌های کوتاه خود را بیان کنند.


تا ۱۳ فوریه تامبلر بیش از ۴۴/۳ میلیون وبلاگ را در سیستم خود ثبت کرده بود.

براساس امار کام‌سکور(comScore) بازدید روزانه از سیستم بیش از ۱۳/۴ میلیون نفر بازدیدکننده خالص در آمریکا است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► لرستان قهرمان بیكاری كشور شد!
آخرین جزئیات پرونده بانک آریا ◄

مطالب مرتبط
بنر