برنامه های تازه گوگل در راه است

دوشنبه ، 6 خرداد 1392 ، 08:48

گوگل در تازه ترین اقدامات و برنامه های خود به دنبال ساخت شبکه وایرلس متعلق به خودش است تا بتواند آن را در بازارهای نوظهور عرضه کند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، گوگلی ها امیدوارند با دست یابی به تکنولوژی وایرلس آن را در آسیای جنوب شرقی و کشورهای جنوبی آفریقا ارائه کنند.

به گفته مقامات گوگل این شرکت بزرگ دنیای فناوری قصد دارد با این کار امکان دسترسی یک میلیارد نفر که هم اکنون بدون اینترنت هستند را به اینترنت فراهم آورد.

گوگلی ها برای رسیدن به وایرلس قصد دارند از امواج رادیویی و تلویزیونی ای استفاده کنند که پیش از این به شرکت های تلویزیونی و رادیویی ارائه می دادند.

آنها همچنین بالن هایی را به هوا می فرستند که توانایی انتقال سیگنال ها را در محدوده ی جغرافیایی صدها مایل مربع دارند.

همچنین گوگل در حال کار بر روی تلفن های اندرویدی ارزان قیمتی است که مشتریان هدف در این بازارهای نوظهور قادر به خرید آنها باشند.

اگر این اتفاق بیفتد و این دو برنامه گوگل به مرحله اجرا برسد، گوگل برنده بزرگ دنیای فناوری خواهد بود چرا که توانسته از ظرفیت هایی برای ادرآمدزایی استفاده کند که شاید به فکر کمتر شرکتی برسد.

این شرکت همچنین به فکر فراهم آوردن شبکه های وایرلس آزمایشی، سیستم های عامل، تلفن های همراه و مجموعه ای از نرم افزارها خواهد بود که این خدمات را تکمیل کنند.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► کارت اعتباری چیست و چگونه کار می کند؟
غرق در کارتان هستید یا مسلط بر آن؟! ◄

مطالب مرتبط
بنر