همه روش های پرداخت اقساط بانک مسکن

شنبه ، 18 خرداد 1392 ، 09:06

10 سالی هست که داریم اقساط وام بانک مسکنمان را می دهیم و تقریبا همین حدود هم از اقساط مانده. اولش مبلغش نیمی از حقوق ماهانه ام بود اما این روزها مبلغ اقساط چیزی به حساب نمی آید.

به گزارش بانکی دات آی آر، این گفته خیلی از کسانی است که با وام مسکن خانه دار شده اند و حالا قسط می دهند اما جدا از پرداخت پول وقتی که برای پرداخت اقساط شان هدر می رود آزارشان می دهد

در این گزارش شما را با روش های متنوع پرداخت اقساط در این بانک آشنا می کنیم.


بانک مسکن تلاش کرده  ابزارهای متعددی  را در اختیار شما قرار دهد که با داشتن کارت تسهیلات و یا
در صورت تبدیل دفترچه اقساط به کارت تسهیلات از طریق مراجعه به شعبه دریافت کننده تسهیلات ، در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت و زمان در تمامی ساعات شبانه روز قادر به استفاده از آنها خواهید بود .

 

روش های حضوری پرداخت اقساط

شما می توانید با دردست داشتن کارت تسهیلات خود در تمامی شعب بانک مسکن و از طریق باجه های مجهز به سیستم پس انداز و تسهیلات متمرکز ، اقساط خود را پرداخت نمایید .


خودپرداز

دارندگان کارت تسهیلات در صورت داشتن کارت های متصل به شبکه شتاب می توانند از طریق تمامی خودپردازهای متصل به شبکه شتاب از طریق منوی پرداخت قسط در خودپردازهای بانک مسکن و منوی انتقال وجه در خودپردازهای
سایر بانک ها اقساط خود را پرداخت نمایند .


کیوسک بانک

دارندگان کارت تسهیلات در صورت داشتن کارت های متصل به شبکه شتاب می توانند از طریق تمامی کیوسک بانک های نصب شده در شعب منتخب بانک مسکن ، اقساط خود را پرداخت نمایند . این کیوسک ها در ابتدای کارشنان مشکلات زیادی داشتند و اعصاب خیلی از مشتریان را خورد می کردند بیچاره کارمندان بانک تقریبا روزی چند بار باید به دستگاه سر می زدند و عیب هایش را برطرف می کردند. البته با گذشت زمان به نظر می رسد این اشکالات خیلی کمتر شده است.


روش های غیرحضوری

با توجه به اهمیت بازپرداخت به موقع تسهیلات و عدم تعلق جریمه به آن ،ابزارهای غیرحضوری گوناگونی براي پرداخت اقساط در اختیار شما  قرار گرفته است . از محاسن این ابزارها می توان به دسترسی آسان در تمامی ساعات شبانه روز ، عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک و آرامش خاطر مشتریان اشاره کرد .

تلفنبانک متمرکز
شما می توانید پس از ثبت نام در شعبه ، از طریق تماس با شماره تلفن
روش هاي باز پرداخت اقساط و انتخاب گزینه پرداخت قسط ، اقساط خود را از طریق شماره 64096.021 پرداخت نمایید.

اینترنت بانک

پس از ثبت نام در شعبه و دریافت نام کاربری و رمز عبور بصورت چاپی در همان لحظه و با مراجعه به سامانه اینترنت بانک به آدرس bank-maskan.irاز طریق حساب و یا کارت خود قادر به پرداخت اقساط خواهید بود .


همراه بانک

یکی دیگر از روش های پرداخت اقساط استفاده از سیستم همراه بانک مسکن می باشد که پس از ثبت نام در شعبه و نصب نرم افزار از طریق سایت بانک  مسکن و یا شعبه ، این امکان برای شما میسر می گردد .

پرداخت اقساط به صورت مستمر

در حال حاضر در سامانه اینترنت بانک از طریق سرویس درخواست حواله منظم ، موجود در منوی خدمات سپرده ، امکان ثبت درخواست براي پرداخت منظم اقساط در بازه های زمانی و تعداد دفعات تکرار مشخص ،وجود دارد که از مزیت های این روش نسبت به روش های دیگر مدیریت پرداختهای به موقع اقساط و عدم نیاز به مراجعه مکرر برای پرداخت اقساط در سررسیدهای قسط می باشد که این امر باعث جلوگیری از معوق شدن اقساط و عدم احتساب جریمه به آن می گردد .

همچنین در حال حاضر از طریق ابزارهای غیرحضوری ، امکان رویت و اطلاع از صورت وضعیت کارت تسهیلات شامل اصل مبلغ تسهیلات ، مانده بدهی ، سررسید اولین قسط ، مبلغ جریمه ، مبلغ قسط و ... وجود دارد .

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► داستان زنی که سوسک ثروتمندش کرد!
13 نقل قول طلایی از استیو جابز + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر