عدم برداشت اضافه بانک رفاه از منابع بانک مرکزی

دوشنبه ، 13 آبان 1387 ، 14:26

بانکی: رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل بانک رفاه گفت: این بانک در 18 ماه گذشته از منابع بانک مرکزی یک ریال اضافه برداشت نداشته است.
به گزارش خبرنگار مهر در تبریز،  پیمان نوری در آیین افتتاح همزمان شعبه 724 و واحد خدمات ویژه بانک رفاه در تبریز افزود : با افتخار می گویم طی 18 ماه گذشته بانک رفاه تنها بانک کشور بوده است که حتی یک ریال از منابع بانک مرکزی اضافه برداشت نداشته است.
وی در عین حال یادآور شد : با این حال تسهیلات اعطایی بانک رفاه به متقاضیان 27 درصد رشد را نشان می دهد.
نوری با بیان اینکه بیشترین سودآوری نظام بانکی کشور در سال گذشته متعلق به بانک رفاه بوده است، اضافه کرد: پارسال این بانک با 900 میلیارد ریال سرمایه گذاری، بیش از 500 میلیارد ریال سود کرد که در نوع خود بی نظیر بوده است.
وی در ادامه سخنان خود به نگرش جدید بانک رفاه در تامین آسایش مستمری بگیران و بازنشستگان اشاره و خاطر نشان کرد: در این راستا واحدهایی موسوم به واحدهای خدمات ویژه راه اندازی می شود تا جزیی ترین نیازهای این قشر تامین شود.
مدیر عامل بانک رفاه لزوم تکریم بازنشستگان را مورد تاکید قرار داد و از کارکنان واحدهای خدمات ویژه بانک رفاه خواست اصل احترام و بردباری را همواره سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و هر آنچه در توان دارند برای کسب رضایت مستمری بگیران بکار گیرند.
وی کسب رتبه اول مشتری مداری توسط این بانک در سال گذشته را یادآور شد و اظهار داشت: این افتخار در سایه تلاش های کارکنان خستگی ناپذیر بانک رفاه و خدمتگزاری عاشقانه آنان احراز شده است.
نوری بانک رفاه را بانکی مردمی معرفی و خاطر نشان کرد: بانک رفاه از راه اندازی واحد خدمات ویژه نه انتفاع مادی که انتفاع معنوی می برد و همین امر برای این بانک بسیار ارزشمند است.
نوری اضافه کرد: طی سال جاری بیش از 700 هزار کارت الکترونیکی توسط بانک رفاه صادر شده است و رسیدن این رقم به 1.5 میلیون کارت در پایان سال جاری هدفگذاری شده است.
به گفته وی در حال حاضر یک میلیون و 400 هزار مستمری بگیر و بازنشسته سازمان تامین اجتماعی تحت پوشش بانک رفاه قرار دارند.
مدیر عامل بانک رفاه از سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک شریک تجاری خوب یاد کرد و افزود : سال هاست که بانک رفاه با سازمان تامین اجتماعی عجین شده است و می توان آن ها را به دو کالبدی که روح واحدی دارند تشبیه کرد.
مدیر عامل بانک رفاه همچنین شایعات مربوط به واگذاری این بانک به وزارت رفاه را بی اساس خواند و با اظهار بی اطلاعی از این موضوع تاکید کرد: بانک رفاه متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

منبع: خبرگزاری مهر

► ورشکستگی بانك فریدم امریكا
افزایش خودپردازها به32هزاردستگاه ◄

مطالب مرتبط
بنر