گزینه های احتمالی وزارت کاردر دولت جدید

سه شنبه ، 4 تیر 1392 ، 09:03

 

در ادامه گمانه‌زنی‌ها و رایزنی‌های انجام شده برای تعیین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم، نام پنج تن از سیاسیون بیشتر ازهمه به گوش می‌رسد. باتوجه به اسامی مطرح شده به نظر می‌رسد این وزارتخانه سهمیه طیف خانه کارگر باشد.

اسامی علی ربیعی، مرتضی بانک، سهیلا جلودارزاده، مرتضی لطفی و غلامرضا انصاری، بیشتر از افراد دیگر برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم مطرح شده است.

بنا به این گزارش، مشاوران دکتر روحانی با توجه به سوابق اجرایی و سیاسی افراد مذکور، در حال بررسی وضعیت آنها برای تصدی پست وزارتخانه مذکور هستند.

سوابق افراد مطرح شده به این شرح است:

1- علی ربیعی: وی فردی است که تمام سوابق اجرایی‌اش امنیتی بوده و تصدی یکی از معاونت‌های وزارت اطلاعات و عضویت در شورای عالی امنیت ملی را در کارنامه خود دارد. ربیعی از موسسان روزنامه کار و کارگر است و از نظر سیاسی و فکری گرایش شدیدی به خانه کارگر دارد.

2- مرتضی بانک: وی در حال حاضر از مشاوران نزدیک دکتر حسن روحانی است و سابقه استانداری کرمان و معاونت مالی و اداری وزارت امورخارجه را در کارنامه خود دارد.

3- سهیلا جلودارزاده: وی نیز از طیف خانه کارگر است و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

4- مرتضی لطفی: او مدیرمسئولی روزنامه کار و کارگر، عضویت در شورای اول شهر تهران، عضویت در خانه کارگر و معاونت بنیاد امور مهاجرین جنگ تحمیلی را در سوابق اجرایی خود دارد.

5- غلامرضا انصاری: وی رییس سازمان بهزیستی و سفیر ایران در ترکمنستان در دولت اصلاحات بوده است.

تسنیم

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► بهای جهانی طلا باز هم کاهش یافت
افشای جاسوسی سازمان‎های اطلاعاتی آمریکا از کاربران اسکایپ ◄

مطالب مرتبط
بنر