نرخ آپارتمان‌های زیر ۵۰ متر در تهران

يكشنبه ، 9 تیر 1392 ، 07:55

 

تعلل خریداران و مقاومت برخی از مالکان در مقابل کاهش قیمت‌های بازار مسکن موجب شده که معاملات رونق چندانی نداشته باشد اما فعالان بازار مسکن معتقد هستند که این مقاومت سرانجام می‌شکند.

آخرین اخبار از بازار مسکن شهر تهران حاکی از این است که آینده نامعلوم بازار مسکن و احتمال کاهش قیمت ها بازار را با رکود مواجه کرده است و برخی از مالکان پول لازم حاضر به کاهش بیشتر قیمت ها شده اند.

البته این وضعیت در شمال تهران بیشتر به چشم می خورد و این دسته از فروشنده ها، حاضر به کاهش بیشتر قیمت ها شده اند اما در مناطق مرکزی تهران، فروشنده ها در مقابل کاهش قیمت ها مقاومت نشان می دهند این در حالی است نرخ ارز در بازار نسبت به ماه گذشته کاهش بیشتری داشته است.

از سوی دیگر امیدواری مردم نسبت به سیاست های دولت جدید در بازار مسکن موجب شده است که خریداران به انتظار ارزانی مسکن باشند و اینکه نتیجه کاهش قیمت ارز و سکه چه تاثیری را بر بازار مسکن می گذارد.



در عین حال رکود در بازار مسکن همچنان ادامه دارد و تعلل خریداران و مقاومت برخی از مالکان در مقابل کاهش قیمت ها موجب شده که معاملات رونق چندانی نداشته باشد اما فعالان بازار مسکن معتقد هستند که این مقاومت سرانجام می شکند.

نرخ برخی از آپارتمان های زیر ۵۰ متر

یک واحد ۴۲ متری نوساز با آسانسور در خیابان کهن شهید مدنی با نرخ متری ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سوی مالک به فروش گذاشته شده است و در پیروزی یک واحد ۴۲ متری نوساز با آسانسور و ۸ متر پاسیو ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین یک واحد ۴۵ متری در نارمک با عمر یک ساله، ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در حسین آباد یک واحد ۴۵ متری و یکخوابه با پارکینگ و انباری و عمر ۷ ساله، ۲۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

یک دستگاه آپارتمان در مرتضوی با مساحت ۴۵ متر مربع متری ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد و در انتهای جیحون تیموری یک واحد ۴۵ متری و تکواحدی با عمر ۱۴ ساله و انباری، ۱۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

مالک یک واحد ۴۱.۵ متری با عمر ۱۵ ساله با انباری در خیابان مدنی خیابان محمودی هم با نرخ متری ۳ میلیون تومان واحد خود را به فروش گذاشته است و در نارمک گلستان یک واحد ۴۳ متری با عمر یکساله و پارکینگ و انباری با نرخ ۱۹۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

یک واحد ۴۵ متری در پیروزی شیوا، یک خوابه با عمر ۸ ساله با شرایط ۹۱ میلیون تومان نقد، ۱۷ میلیون تومان رهن و ۱۸ میلیون تومان وام به فروش میرسد و ۴۲ متر در هاشمی رودکی با عمر ۱۵ سال با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان نقد و ۲۵ میلیون تومان رهن قیمت گذاری شده است.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

► بیشترین سایت‌ها در کدام کشور فیلتر می‌شوند؟
دستور برداشت مستقیم از حساب مردم ◄

مطالب مرتبط
بنر