وام هایی که بیشتر شبیه شوخی است!

سه شنبه ، 11 تیر 1392 ، 12:37

یکی از جذاب ترین بخش  های نظام بانکداری هم برای مشتریان  و هم صاحبان بانک ها اغلب وام می باشد که بیشترین میزان سرمایه را راهی بانک ها می کند اما این روزها به نظر می رسد در بانک های ما ماجرای دیگری در جریان است.

به گزارش بانکی دات آی آر، این روزها به هر بانکی که سر می زنی و در مورد شرایط اعطای وام سوال می کنی طوری به تو نگاه می کنند که احتمالا از مریخ آمده باشی!

تلاش های بانک مرکزی هم برای کاهش شرایط سخت اعطای وام به ویژه در وام های خرد زیر 10 میلیون تومان عملا ناکام مانده و اگر بانکی بخواهد به شکلی کاملا غیر معمول روال رایج وام بدهد از شما چندین ضامن معتبر و کلی مدرک می خواهد که احتمالا شما را وادار به فرار خواهد کرد.

مبلغ وام مسکن هم در بهترین شرایطش کمک می کند یک چند متری به اتاق خوابتان اضافه شود یا کمی آشپزخانه بزرگتر شود!!!

بنا بر این یا باید خیلی حوصله داشته باشید و یا خیلی نیازمند باشید که کفش فولادی بپوشید و راهی مسیر طولانی وصعب العبور دریافت وام بشوید.

وام خودرو این روزها کیمیاست خبرنگار ما برای دریافت یک فقره وام چند ماهی است که سرگردان است و امید از کف داده!اما جستجوی وام تجربه جالبی شد تا با شهروندان در مورد تجاربشان درشعب مختلف سوال کنم که جواب ها  اغلب از عدم موفقیت خبر داشت .

البته شنیده ها حاکی از آن است که هنوز هم برخی ها هستند که با اعتبارشان و تلفنی می خواهند وام بگیرند اینکه موفق می شوند یا نه خود حکایت دیگری است.

شهرزاد کیافر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخرها هم معلق می شوند! / عکس
نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 11تیر 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر