چگونه کامپیوتر خود را دور بزنید؟!

شنبه ، 15 تیر 1392 ، 08:58

برای این کار مراحل ذکر شده را دنبال کنید.

برگرداندن ويندوز به تاريخ چند روز قبل

براي اين کار بايدSystem Restore از قبل فعال باشد. براي اجراي آن در منوي شروع بهPrograms سپس Accessories و در نهايتSystem Tools رفته و رويSystem Restore کليک کنيد تا اجرا شود.
در پنجره مربوطه گزينه Restore my computer to an earlier time را انتخاب کنيد و روي Nextکليک کنيد. در مرحله بعد زماني را که مي خواهيد به آن بازگرديد را انتخاب کنيد و Nextرا فشار دهيد. با ادامه دادن مراحل، تنظيمات ويندوز و فايل هاي مختلف در درايوها به زمان مورد نظر شما بازگردانده مي شوند. توجه داشته باشيد که انجام چنين کاري، فايل هاي تمامي درايوها را تحت تأثير قرار مي دهد. البته مي توانيد تنظيمات System Restore را طوري تغيير دهيد که فقط روي درايو ويندوز عمل کند. براي اين کار روي my computer کليک راست و Propertiesرا انتخاب کنيد. در پنجره اي که باز مي شود به بخش System Restore برويد. روي هر درايوي که نمي خواهيد System Restore روي آن فعال باشد کليک و سپس روي settingsکليک کنيد. در پنجره اي که باز مي شود گزينهTurn off system restore on this drive را علامت بزنيد و کليد okرا فشار دهيد.

استفاده از هاردديسک به عنوان رم

در صورتي که رم دستگاه شما پايين است، شما مي توانيد مقداري از هاردديسک را به عنوان رم رايانه خود معرفي کنيد. اين عمل باعث افزايش سرعت سيستم شما و جلوگيري از هنگ شدن آن مي شود.

براي اين کار مراحل ذکر شده را دنبال کنيد. روي My Computerکليک راست کنيد سپس از منوي باز شده روي Propertiesرا کليک کنيد. حال وارد پنجره Properties Systemبشويد که از تب هاي گوناگون تشکيل شده است سپس در اين قسمت وارد تب Advancedبشويد. در قسمت Performance بر روي گزينه Settingsکليک کنيد و وارد قسمت Options Performanceبشويد. در اين قسمت نيز تب Advancedرا انتخاب کنيد. در قسمت Virtual Memoryگزينه Changeرا انتخاب کنيد. در اين قسمت مقدار رمي را که به طور پيش فرض انتخاب شده است را مشاهده مي کنيد.معمولاً در رم هاي 256 اين مقدار بين 768-384 متغير بوده که 384 حداقل و 768 حداکثر است. درايوي را که مي خواهيد در آن مقدار فضايي را اختصاص به رم دهيد انتخاب کنيد سپس گزينه Custom sizeرا فعال کنيد. اندازه هاي خود را در اين قسمت وارد کنيد و در پايان کليد Setرا فشار دهيد و تمامي پنجره هاي باز شده را OKکنيد. در صورت امکان رايانه خود را Restart کنيد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► خروس ها هم دست بکار شدند/ جاسوسی فرانسه علیه کاربران اینترنت
مراقب این اشتباهات در خودپردازها باشید ◄

مطالب مرتبط
بنر