لباس پوشیدن ستاره ها در فرش قرمز چقدر آب میخورد؟

سه شنبه ، 18 تیر 1392 ، 07:44

لباس پوشاندن به ستاره های درجه یک برای فرش قرمز کار بسیار گرانی است و با حساب اینکه اغلب لباس ها و جواهرات قرض گرفته می شوند، گاهی ستاره هایی که روی فرش قرمز قدم برمی دارند میلیون ها دلار لباس و جواهرات به تن دارند.

کریستینا ارلیچ، استایلیست ستاره ها تابحال به ستاره های متعددی همچون امی ادامز، پنلوپه کروز، اشلی گرین، جولیان هاف و غیره لباس پوشانده است. او می گوید که لباس پوشاندن به ستاره های درجه یک برای فرش قرمز کار بسیار گرانی است و با حساب اینکه اغلب لباس ها و جواهرات قرض گرفته می شوند، گاهی ستاره هایی که روی فرش قرمز قدم برمی دارند میلیون ها دلار لباس و جواهرات به تن دارند.


خود لباس بسته به طراح آن می تواند هزاران دلار قیمت داشته باشد. استایلیست ها با مزون های طراحی مختلفی کار می کنند و لباس هایی که یک فصل جلوتر از همه هستند و هنوز به فروشگاه ها عرضه نشده اند را قرض می گیرند. بسیاری از طراحان خودشان پا پیش می گذارند و لباس هایشان را تن ستاره ها می کنند تا برند آنها بیشتر تبلیغ شود و فروششان بیشتر شود.

در مورد جواهرات نیز باید گفت که خیلی رایج و مرسوم است که برندهایی همچون هری وینستون و تیفانی، جواهرات بی نظیر خود را که میلیون ها دلار ارزش دارند به استایلیست ها قرض بدهند. گاهی این اکسسوارهای گرانبها فقط با گارد امنیتی تمام وقت ارائه می شوند تا از جواهرات محافظت کنند و اتفاقی برایشان نیفتد.

ارلیچ می گوید اگر می خواهید برای مراسم بزرگی آماده شوید پولتان را خرج لباسی کنید که بتوانید دوباره آن را بپوشید. سبکی کلاسیک انتخاب کنید که همیشه مد باشد. در مورد جواهرات هم، اگر توانایی خریدش را دارید، چیزی بخرید که نشانه شخصیت شما باشد و تقریباً با هر لباسی بیاید. از انداختن زیورآلات بدلی نترسید، زیرا در این نوع زیورآلات تنوع بیشتری وجود دارد.

آفتاب

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► این مردان هرگز از شما خواستگاری نمی کنند!
داستانک/ به زودی! ◄

مطالب مرتبط
بنر