نرخ اعطای تسهیلات در بانک رفاه 26 درصد رشد داشته است

شنبه ، 18 آبان 1387 ، 05:23

بانکی: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک رفاه گفت: در شش ماهه نخست امسال، این بانک در اعطای تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد رشد داشت.

پیمان نوری در حاشیه سفر به مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر در بابلسر افزود: در سال گذشته سودآوری این بانک با پنج برابر افزایش به میزان 450 میلیارد ریال رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: میزان فوق نسبت به سرمایه بانک که حدود 900 میلیارد ریال است حدود 50 درصد بازده مثبت نشان می دهد که در نوع خود بی نظیر است.
مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به اینکه 20 درصد تسهیلات بانک رفاه در سال های گذشته مربوط به تسهیلات معوقه بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه معوقه این بانک به میزان 17 هزار میلیارد ریال وصول شده است.
نوری یادآور شد: بانک رفاه تنها بانکی بوده که از سال گذشته تاکنون هیچگونه اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته است که این مهم به تقویت نقدینگی و افزایش توان پرداخت بانک در اعطای تسهیلات کمک می کند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک رفاه در ادامه به برنامه های در دست اجرای این بانک در اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای 100 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی با حذف تضمین خاص اشاره کرد و گفت: با حفظ منابع و مصارف بانک در برنامه است که این میزان تسهیلات پرداختی را در سال آینده به 400 هزار نفر افزایش دهیم.
وی همچنین گفت: ارتقاء سطح کیفی و ارائه خدمات به مشتریان به خصوص بازنشستگان از اهداف مهمی است که این بانک آن را دنبال می کند.
نوری در پایان از راه اندازی واحد خدمات ویژه بانک رفاه در استان های تبریز و کرمانشاه برای بازنشستگان شامل ارائه خدمات ویزیت پزشک در بانک با هزینه خود بانک رفاه و سیستم نوبت دهنده الکترونیکی خبر داد.
مدیرعامل بانک رفاه به منظور شرکت در ششمین المپیاد ورزشی کارکنان مرد بانک رفاه سراسر کشور به بابلسر سفر کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

► پايان ماه عسل بانك‌هاي خصوصي
بانكداري الكترونيك تنبيه يا تشويق مردم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر