هندزفری فولادی برای کاربران محصولات اپل

يكشنبه ، 6 مرداد 1392 ، 09:21
برای اکثر علاقه‌مندان به موسیقی که همیشه و همه جا در حال گوش دادن به موسیقی هستند، کیفیت صدای پخش شده از هدست یا هندزفری بسیار مهم است.

به همین دلیل شرکت‌های تولید و عرضه‌کننده روی بهبود کیفی این محصولات کار کرده و محصولاتی به بازار عرضه کرده‌اند تا نظر مساعد کاربران را جلب کند.

یکی از این برندها MOSHI  است که در زمينه عرضه تجهیزات جانبی محصولات اپل شناخته شده است. این برند با عرضه یک هندزفری که قابلیت استفاده به عنوان هدست و هندزفری را دارد توجه کاربران محصولات اپل را به خود جلب کرده است.

این کالا که vortex- Dark Steel نام دارد برای کاربران iPad، iPhone و iPod مناسب است و به عبارتی یک هندزفری چند کاربره به حساب می‌آید.

این هندزفری که بدنه آن از آلیاژ فولاد ساخته شده است، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به گوشی‌های استریو با کیفیت بالا، دارای قاب جهت نگهداری و حمل‌ونقل، دارای آهن‌ربای 8 میلی متری HR8 ساخته شده از نئودیمیم (Neodymium)، دارای سه اندازه لاستیک داخل گوش (کوچک، متوسط و بزرگ)، تجهیز به یک کابل بافته شده به همراه میکروفون داخلی و کلید قطع و وصل مکالمه و... است.

طول سیم این هندزفری که هم برای گوش دادن به موسیقی و هم برای برقراری ارتباط تلفنی مناسب است 2/1 متر و میزان مقاومت این کالا 18 اهم است. قیمت اعلام شده توسط MOSHI برای این کالا در حدود 270 تا 290 هزار تومان است.

دنیای اقتصاد

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► یک جاسوس کوچک در دهان
لباس هایی که سرحالتان می آورد ◄

مطالب مرتبط
بنر