تاکسی های لندن وای فای دار می شوند

سه شنبه ، 15 مرداد 1392 ، 09:06
مردم لندن به زودی می توانند تاکسیهای سیاه رنگی که مجهز به وای فای رایگان هستند را شناسایی کرده و در مواقع نیاز به اینترنت تنها از این تاکسی ها برای سفرهای درون شهری خود استفاده کنند.

نتایج تحقیقات سازمان ارتباطات یوبیکویتوس نشان می دهد که سه چهارم از مسافران تاکسیهای لندن (75 درصد) اعتقاد دارند که وای فای رایگان در تاکسی ها حائز اهمیت است و همین تعداد اظهار می دارند که احتمال انتخاب تاکسیهایی مجهز به وای فای برای آنها بسیار بیشتر است.

تقریبا حدود چهار نفر از هر پنج نفر در شهر لندن یعنی 79 درصد از مسافران تاکسی وقت خود را در تاکسی به اینترنت گردی می گذرانند و 87 درصد وقت خود را به بررسی پیامهای شخصی، 62 درصد پیامهای کاری و 68 درصد بررسی شبکه های اجتماعی می گذرانند.

اندرو بارنت مدیر عامل سازمان ارتباطات یوبیکویتوس اظهار داشت: ما اهمیت این مسئله را درک می کنیم که بسیاری از مسافران در تاکسیهای ما افراد پرمشغله ای هستند و زمانی که در تاکسی هستند برای بررسی پیامهای شخصی، کاری و سایر اخبار اوقات مناسبی تلقی می شود.

وی افزود: ارائه خدمات وای فای به مسافران آنها را قادر می سازد که به سرعت و به سادگی به اینترنت دسترسی داشته باشند از سوی دیگر آنها می توانند تصمیم بگیرند که آیا تمایل به دریافت پیام از شرکت حامی این طرح هستند یا خیر. با وجود وای فای در شبکه مترو ، عرضه خدمات وای فای در تاکسیها گام دیگری است که موجب می شود افراد پر مشغله همواره در شبکه حمل و نقل درون شهری به اینترنت متصل بمانند.

مهر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► چه کسانی شماره‌ No Number دارند؟
اپل خرید، سیب تحویل گرفت! ◄

مطالب مرتبط
بنر