با اینستاگرام بدون اشتراک و آپلود عکس بگیرید+ روش

يكشنبه ، 20 مرداد 1392 ، 07:36

 

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، حتما همگی می‌دانید که هر عکسی را که از اینستاگرام بگیرید در تاریخچه شما ثبت و برای دیگران اشتراک گذاری می‌شود. اما گاهی اتفاق می‌افتد که شما دوست دارید تعدادی عکس از اینستاگرام بگیرید آن را فیلتر گذاری کنید اما برای بقیه اشتراک گذاری نشود. پس برای این‌کار با ما همراه باشید:



1. به قسمت Setting‌ بروید و Mode Air Plane را به صورت فعال دربیاورید (پسش فرض غیر فعال است). با این کار تمام اتصالات دیواس شما قطع خواهد شد.






2. اینستاگرام را اجرا و عکس هایتان را بگیرید فیلترهای دلخواهتان را اعمال کنید و در انتها روی گزینه Share تپ کنید.

3. فعلا عکس آپلود نمی‌شود. پس در این مرحله روی دکمه (X) آیکن Remove یا حذف را انتخاب کنید.



4. حالا وارد نرم افزار Photos شوید تا در میان عکس های خود در Camera Roll همان عکس های اینستاگرام را که نمی‌خواستید به اشتراک گذاشته شوند را بیابید.



در این روش شما می توانید هر کدام از فیلتر های مورد علاقه خود را مثل همیشه برای عکس استفاده کنید. نامگذاری عکس کار بیهوده ای است چون عکس به هر حال به اشتراک گذاشته نمی شود.


 

 

از ضروری ترین کارها برای رسیدن به هدف همان تپ کردن روی X و حذف کردن عکس از بخش آپلود ضروری است و در صورت انجام ندادن در زمان بعدی که AirPlane Mode را فعال کردید و وارد اینستاگرام شدید تمامی عکس ها به اشتراک گذاشته خواهد شد و همه چیز خراب می شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► اولویت استخدام با مردان دارای فرزند با هدف رشد جمعیت
موبایل از کی وارد ایران شد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر