دانستنی های فناوری/ ترفند های گوگل سرچ (5)

چهارشنبه ، 23 مرداد 1392 ، 13:01

به گزارش بانکی دات آی آر، در این سری آموزشی قصد داریم به شما راهکارهایی ارائه دهیم که با استفاده از آنها بتوانید نتایج مطلوب تری را در موتور جستجوگر گوگل دریافت کنید. این راهکار‌ها به صورت توضیحی و به همراه تصویر ارائه خواهند شد.

دانستنی های فناوری/ ترفند های گوگل سرچ (4)

دانستنی های فناوری/ ترفند های گوگل سرچ (3)

دانستنی های فناوری/ ترفند های گوگل سرچ (2)

دانستنی های فناوری/ ترفند های گوگل سرچ (1)

-    در موتور جستجوگر گوگل، شما می‌توانید برای آگاهی از وضعیت زمان با نوشتن واژه Time و سپس قرار دادن نام شهر یا کشور مورد تظرتان، زمان آنجا را بدست آورید.

 

-    برای بدست آوردن نرخ ارز کافی است که در میان نام ارز اولیه و ثانویه، واژه in را قرار دهید.

 

-    برای آگاهی از وضعیت آب‌وهوا، کافی است که در اول جستجوی خود واژه weather را به کار برده و سپس کد پستی یا نام شهر مورد نظرتان را وارد کنید. البته اگر واژه weather را به تنهایی به کار ببرید، موتور جستجوگر گوگل به صورت خودکار، وضعیت آب‌وهوای محلی که در آن واقع شده‌اید را نمایش می دهد.  در این قسمت می‌توان دمای هوا، رطوبت و شدت باد را مشاهده کرد.

 

-    اگر از گوشی‌هایی که به سیسستم‌عامل اندروید یا iOS مجهز هستند، استفاده می‌کنید، اپلیکیشنی به نام Goggles برای این سیستم عامل وجود دارد که توسط شرکت گوگل طراحی شده و بوسیله آن می‌توان از یک شی عکس گرفته و در مورد آن به جستجو پرداخت و اطلاعات مورد نظر را بدست آورد.اهمیت ندارد که آن شی چیست؛ می‌تواند یک کتاب یا حتی یک پل باشد!

 


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► فناوری/ عرضه اولین تلویزیون‌ OLED سامسونگ به بازار
کاراکتر های مختلف را به آسانی تایپ کنید ◄

مطالب مرتبط
بنر