ایران ۶.۵ میلیون دلار چتر چینی وارد کرد

گمرک چین از صادرات ۶.۵ میلیون دلار چتر این کشور به ایران در نیمه نخست سال جاری میلادی خبر داد و اعلام کرد این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲ برابری داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ گمرک چین اعلام کرد این کشور در 6 ماه نخست سال جاری میلادی بیش از 6.5 میلیون دلار انواع چتر شامل چتر باران و چتر آفتابی به ایران صادر کرده است.

صادرات چتر چین به ایران در نیمه نخست سال جاری میلادی به لحاظ ارزش با رشد ۲ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۶ میلیون و ۵۳۴ هزار دلار رسیده است.

چین در نیمه نخست سال گذشته میلادی ۳ میلیون و ۳۳۹ هزار دلار چتر به ایران صادر کرده بود. صادرات چتر چین به ایران از لحاظ وزن در این مدت ۸۲۳ تن بوده است که این رقم در نیمه نخست امسال به ۲۰۰۰ تن افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش،‌ آمریکا بزرگترین واردکننده چتر از چین در نیمه نخست سال جاری میلادی بوده است. آمریکا در این مدت 227 میلیون دلار چتر از چین وارد کرده است.

ژاپن و فیلیپین به ترتیب دومین و سومین واردکنندگان چتر از چین در نیمه نخست ۲۰۱۳ شناخته شده اند. ژاپن در این مدت ۱۶۵ میلیون دلار و فیلیپین ۸۲ میلیون دلار چتر از این کشور وارد کرده اند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *