شرکت ایرانی دی اخیراً محصولی با استاندارهای نرم افزار مدیریت پشتیبانی معروف به Help Desk تولید نموده که از نظر امکانات کاملا قابل رقابت با نرم افزارهای خارجی است .
به گفته مدیران شرکت دی بازار هدف این محصول بازار جهانی است و با رعایت استاندارهای لازم محصولی برای رقابت تمام عیار در سطح بین المللی ایجاد شده.
این محصول علاوه بر امکانات رایج در نرم افزارهای Help desk امکانات جانبی دیگری نیز دارد که موجب برجستگی آن می شود.
امکانات عمومی این نرم افزار شامل
سرویس مدیریت درخواستهای کاربران بر اساس تیکت
سرویس گفتگوی زنده یا لایو چت با امکان تعیین گروه رزرو
مدیریت دانش و دانشنامه
مدیریت دانلود
ایجاد راهنمای آنلاین تصویری برای محصولات و خدمات
امکان تعریف ماژولهای پیش بینی نشده مثل ویدئوی آموزشی و …
و امکانات منحصر به فرد آن:
پشتیبنی از ۱۵ زبان زنده دنیا علاوه بر فارسی
مدیریت موضوعی سطح دسترسی کارشناسان به هر بخش یا حتی دکمه در نرم افزار با انتخاب مدیر
امکان عدم انتشار مطلب بدون تایید مدیر بالاتر
مدیریت امنیت و قابلیت محدود سازی دسترسی بر اساس IP یا رنج IP به بخش مدیریت و کارشناسان
پشتیبانی از SSL
و …
و یکی از مهمترین امتیازات آن مالکیت دائم مجوز نرم افزار به جای اجاره لایسنس است، در محصولات خارجی مشابه به جای خرید محصول مشتری باید آن را به ازای هر کارشناس اجاره نماید.
http://day.ir/Product/helpDesk
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
==================
- بدهکاران با بیش از ۲۰۰ میلیون تومان ممنوع الخروج می شوند
- واکنش عجیب بازار به تماس مستقیم ایران و آمریکا
- بازار وام خرید مسکن کساد شد
- آخرین آمار نرخ بیکاری بانک مرکزی اعلام شد
- راز سرقتهاي پيامکي پايتخت فاش شد
- بازپرداخت كليه تعهدات ايران به بانك جهاني
- ۱۰۳ بازیگر و ورزشکار معروف ایرانی، چه اتومبیلهایی دارند؟!!
- اپل به دنبال استخدام مدیر طراحی سابق Nike
- IOS7 باعث سرگیجه میشود
- نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز ۷مهر ۹۲
- کیبوردی مجهر به ظرف غذا/عکس
- چگونه روز خوبی داشته باشیم؟