مدیرعامل میلیاردری که مثل بچه ها رفتار می کند

چهارشنبه ، 10 مهر 1392 ، 08:12

بنیانگذار تامبلر با اینکه این روزها جزء پولدارترین مدیران جهان است، اما هنوز هم هیچ تلاشی نمی کند که تصویر اولیه خود به عنوان یک پسر بازیگوش را در ذهن دیگران تغییر دهد.

به گزارش بانکی دات آی آر، دیوید کارپ هنوز هم دوست دارد با هواپیمای اسباب بازی خود چه در محل کار و چه در فضای باز اطراف آن بازی کند و آن را به پرواز درآورد.

او که حالا تازه 27 ساله شده اخیرا تامبلر را به مبلغ 1/1 میلیارد دلار به یاهو فروخت اما حتی این نقل و انتقال گران قیمت هم باعث نشد از عشق دیوید به هواپیما بازی کم شود.

او درباره هواپیماهای بدون سرنشین خود می گوید:" من روی هواپیماهایم وسواس دارم. من آنها را در سراسر بروکلین به پرواز درمی آورم. این کارها شگفت انگیز است، هرچند که معمول نیست. من به نابود کردنشان ادامه می دهم! من 5 هواپیما دارم."

مدیرعامل تامبلر متهم است که به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل تامبلر بیش از حد ریلکس رفتار می کند و هواپیماهایش را در فضای اداره شان به پرواز در می آورد.

هواپیماهایی که کارپ را از هیبت یک مدیرعامل جدی خارج کرده اند، در واقع نوع کوچک شده هواپیماهای بدون سرنشینی هستند که دولت باراک اوباما از آنها در کشورهای گوناگون استفاده می کند و نوع کوچکشان برای استفاده شخصی ساخته شده است.

تازه ترین سرگرمی کارپ استفاده از یک مدل گران و گریزان از این هواپیماهاست که البته برای کارپ 27 ساله ی پولدار آنقدرها هم جای نگرانی ندارد.

گفته می شود ثروت او هم اکنون دور و بر 200 میلیون دلار است و همین ثروت به او کمک می کند تا نگرانی ای از بابت تامین هزینه این سرگرمی تازه و گران نداشته باشد.

جالب است بدانید که کارپ این هواپیماها را از چین سفارش می دهد و از وقتی شرکتش را به یاهو فروخته به راحتی هزینه تفریحاتش را فراهم می کند.

دیوید کارپ تامبلر را در سال 2007 بنیانگزاری کرد و در ماه می وقتی این شبکه اجتماعی به یاهو فروخته شد، شهرت جهانی بسیار زیادی پیدا کرد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

 

► عجیب ترین تورهای گردشگری دنیا
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 9 مهر 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر