قطر پرونده به نيم متر رسيد، از وام خبري نشد

دوشنبه ، 4 آذر 1387 ، 14:48

يك سرمايه‌گذار بخش كشاورزي گفت: براي احداث هزار هكتار نخلستان در شلمچه 4 سال طول كشيد تا زمين دريافت كردم ولي هنوز موفق به اخذ تسهيلات نشدم.
    
مسعود تيمورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس با اشاره به خبر اختصاص 447 ميليارد تومان تسهيلات ارزان قيمت كه از سوي مديركل دفتر سرمايه‌گذاري وزارت جهاد كشاورزي اعلام شده بود، گفت: بنده به عنوان متقاضي احداث هزار هكتار نخلستان در منطقه محروم شلمچه 4 سال تلاش كردم و اكنون حدود 4 ماه است كه پرونده‌ دريافت تسهيلات در بانك كشاورزي منتظر تسهيلات است.

وي گفت: در مصاحبه مديركل دفتر حمايت از سرمايه‌گذاري وزارت جهاد كشاورزي با اين خبرگزاري اعلام شده بود تسهيلات ارزان قيمت از محل بند ط ماده 17 پرداخت مي‌شود، درحالي كه موضوع سرمايه‌گذاري شركت سهامي كشت و صنعت مربوط به ما مشمول دريافت تسهيلات از اين محل است و هنوز منتظر دريافت تسهيلات هستيم.

تیمورزاده گفت: مسئولان دولتي مرتب از حمايت سرمايه‌گذاري در بخش كشاورزي مي‌گويند، اما در عمل وقتي يك نفر سرمايه‌گذار پيدا مي‌شود، هيچ‌كس با او همكاري نمي‌كند.

وی گفت: طرح سرمايه‌گذاري اين شركت به تاييد ستاد تشويق و حمايت از سرمايه‌گذاري استان خوزستان، سازمان جهاد كشاورزي استان و مديريت شعب بانك كشاورزي در استان رسيده و بعد از ارسال پرونده به تهران چهار ماه منتظر تصويب اداره كل اعتبارات بانك كشاورزي است.

اين سرمايه‌گذارگفت:  با وجود اينكه فاصله بين خرمشهر تا اهواز 120 كيلومتر است، اما در اين چهار سال براي پيگيري كارها بيش از 170 هزار كيلومتر اين مسير پيموده شده است.
وي افزود:  پرونده اين سرمايه‌گذاري در قسمت امور اراضي استان به قطر 15 سانتيمتر و در بخش آب و خاك سازمان جهاد كشاورزي استان خوزستان داراي 30 سانتيمتر قطر است و با اين همه پرونده و نامه‌نگاري هنوز به نقطه قابل قبولي نرسيده‌ايم.

تيمورزاده در مورد صرفه اقتصادي و طرح سرمايه‌گذاري گفت: بودجه اقتصادي اين طرح توسط شركت‌هاي مشاور به تاييد رسيده و توسط كارشناسان سازمان جهاد كشاورزي نيز تاييد شده است.
وي از مسئولان دولتي درخواست كرد براي حمايت از سرمايه‌گذاري و اشتغال در بخش كشاورزي فارغ‌التحصيلان اين بخش را حمايت كنند.

منبع: خبرگزاری فارس

► سرقت 5 ميليارد دلاري هكرها از كارتهاي اعتباري
پيشنهاد 900 تومان براي قيمت ارز در بودجه 88 ◄

مطالب مرتبط
بنر