بیش از 20 هزار میلیارد تومان, وام های بازپرداخت نشده بانکها

چهارشنبه ، 6 آذر 1387 ، 16:08

سخنگوی دولت و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد که میزان وام های بازپرداخت نشده بانک ها بیشتر از 20 هزار میلیارد تومان است.

دکتر غلامحسین الهام  در پاسخ به این سوال که قرار بوده در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گزارشی در رابطه با وام های بازپرداخت نشده بانک ها ارائه شود درباره میزان این وام ها تاکید کرد: رقم ها در رابطه با میزان وام های باز پرداخت نشده مختلف است و مراجع رسمی رقمی حدود 20 هزار میلیارد تومان را به عنوان میزان وام بازپرداخت نشده اعلام کرده اند، اما بخش هایی را ما دنبال کرده ایم و برآورد این است که میزان این وام ها بیشتر از این رقم است.

وزیر دادگستری در خصوص اینکه گفته می شود مدتی است جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار نشده اظهار داشت: همین روز دوشنبه این جلسه برگزار شد و مباحث مفصلی در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح شد.

نمایندگان مجلس عضو در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اخیرا با نگارش نامه ای به لاریجانی رئیس مجلس نسبت به عدم برگزاری جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقاد کرده بودند.

به گفته اعضای این ستاد، قرار بوده در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، وزیر دادگستری گزارشی درباره میزان وام های بازپرداخت نشده بانک ها ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

► بسته بانك مركزي باز هم تعديل مي‌شود
پرداخت وام به مردم طبق روال گذشته! ◄

مطالب مرتبط
بنر