اپل صدرنشین بازار تلفن همراه آمریکا

دوشنبه ، 18 آذر 1392 ، 14:45

براساس داده‌های تحلیلی ارائه شده در مورد بازار تلفن همراه (از بازه زمانی اوت تا اکتبر 2013) اپل 40.6 درصد از سهم تلفن همراه را در اختیار دارد که نسبت به ماه جولای 2 درصد بیشتر شده است.

با این حال سامسونگ و موتورولا نیز عملکرد خوبی داشته‌اند و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. سهم سامسونگ با افزایش 1.3 درصد به 25.4 درصد رسید و موتورولا نیز با در اختیار گرفتن 7 درصد از سهم بازار در جایگاه سوم این جدول قرار گرفت.
کمپانی‌های HTC و LG نیز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند که هر دویشان ظرف سه ماهه اخیر ضعیف عمل کرده و سهم خود از بازار تلفن همراه را از دست داده‌اند.
در مورد پلتفرم موبایل هم می‌توان گفت که اندروید با در اختیار گرفتن 52.2 درصد از سهم بازار با اقتدار در صدر جدول ،اپل نیز با 40.6 درصد در مکان دوم و بلک بری هم با 3.6 درصد مقام سوم را در اختیار دارد. مایکروسافت و سیمبین نیز به ترتیب با 3.2 و 0.2 درصد جایگاه‌های بعدی جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
به طور کلی در حدود 150 میلیون کاربر در ایالات متحده آمریکا تلفن هوشمند دارند که در حدود 62.5 درصد از سهم بازار موبایل را شامل شده و بطور مرتب نیز روبه افزایش است.

 

داده پردازی متین

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► سردترین نقطه زمین کجاست؟
میزان افزایش حقوق 93 کارمندان مشخص شد ◄

مطالب مرتبط
بنر