معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد مشترکان تلفن همراه درصورت عدم تمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی میتوانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.
حسن رضوانی افزود: با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایهریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانهای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراهاول درصورت عدمتمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «۱» را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند.
وی گفت: اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند میتواند با ارسال عدد «۲» به شماره ۸۹۹۹ نسبت به فعالسازی آن اقدام کند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفنهمراه (ایرانسل) اظهار کرد: در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیامهای اطلاعرسانی خدمات و سرویسهای این اپراتور را دریافت میکنند که درصورت عدمتمایل به دریافت آن نیز میتوانند عدد «۲» را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند تا این سرویس برای آنها لغو شود.
رضوانی درباره پیامکهای تبلیغاتی که برای برخی از مشترکان ایرانسل ارسال میشود تصریح کرد: ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان ایرانسل از سوی شرکتهای ارسالکننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور تخلف محسوب شده و مشترکان میتوانند شکایات خود را در این زمینه به بخش ثبت و پاسخگوئی به شکایات پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منعکس کنند تا نسبت به شکایات آنان رسیدگی شود.
فارس
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
================
- كلاهبرداري يك شركت كاغذي به بهانه استخدام!
- پول در خودپردازها یخ زد
- یک ایرانی، طراح خودروی ویژه سرمربی چلسی (+عکس)
- حقوق رئیسجمهور چقدر است؟
- بانکی: استخدام های روز ۲۴ آذر ۹۲
- نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری ۲۴ آذر ۹۲
- ویندوز ایکس پی فاجعه به بار میآورد
- درخواست سیف از بانکها
- دلیل کاهش قیمت مسکن چیست؟
- بانک ترکیه: قادر به انتقال پول نفت ایران نیستیم
- عذرخواهی مدیر عامل یاهو از کاربران
- نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز ۲۴ آذر ۹۲
- فیسبوک از پست های پست نشده هم خبر دارد!