بدشانس ترین آدم های روی زمین را بشناسید

دوشنبه ، 25 آذر 1392 ، 14:16

شانس و اقبال را خیلی ها افسانه می پندارند و بسیاری دیگر به دنبالش هستند و دسته ای دیگر هم از نداشتنش همیشه نالان هستند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، خیلی ها هستند که هرگونه بدبیاری را به گردن بدشانسی بی نوا می اندازند و خودشان را راحت یا به عبارتی ناراحت می کنند!

اما در میان هستند کسانی که بدبیاری هایشان آنقدر زیاد است که با هیچ منطقی نمی توان آن را توصیف کرد مگر شانس.

در این گزارش شما را با تعدادی از این افراد آشنا می کنیم:

1. مرد ژاپنی که در هر دو انفجار شیمیایی ژاپن را از نزدیک تجربه کرد


توتوما یاماگوچی، مردی ژاپنی اهل ناگازاکی بود که در زمان انفجار اتمی هیروشیما برای انجام ماموریتی از طرف شرکت میتسوبیشی به این شهر رفته بود.

او وقتی می خواست شهر را ترک کند یادش افتاد که یکی از وسائل را جا گذاشته و وقتی به سمت محل اقامتش برمی گشت این اتفاق افتاد.  این انفجار باعث آسیب به گوش، نابینایی موقت و سوختگی های متعدد در قسمت چپ بالاتنه ی او شد.

او در زمان انفجار ناگازاکی هم در این شهر حضور داشت و انفجار تنها سه کیلومتر با او فاصله داشت اما در این انفجار آسیبی ندید.

2. مرد یونانی تنها کسی بود که برنده جایزه ی لاتاری 950 میلیون دلاری در شهر خود نشد


در سال 2012 ساکنان یک شهر کوچک در اسپانیا یک سری بلیت لاتاری خریداری کردند به امید اینکه برنده شوند. وقتی روز موعود فرا رسید، مشخص شد که همه ساکنان این شهر کوچک دستکم بخشی از بزرگترین جایزه تا آن زمان یعنی 950 میلیون دلار را برده اند الا یک نفر که نامش کوتیس میتسوتاکیس بود و شغلش سازنده ی فیلم.

 

3. زنی که 5 بار از طوفان آسیب دید


ملانی مارتینز در طول نیم قرن گذشته چهار بار خانه خود را از دست داده است. او در طوفان های بتسی، جان، جرج و کاترینا در سال های 65، 85، 98 و 2005 چهار بار قربانی طوفان های سهمگین شده است. اما حالا هنوز هم تردید دارد که از لوئیزیانا هم برود چون در آنجا متولد شده است، باوجود اینکه طوفان ایساک پنجمین خانه اش را هم نابود کرد.

 

4. مردی که با اسلحه مورد سرقت قرار گرفت، چاقو خورد، دو بار مار گازش گرفت و گرفتار رعد و برق شد


جان وید مردی آمریکایی است که در سال 2011برای مراجعه اش دوباره اش به بیمارستان به تیتر اخبار تبدیل شد. او این بار در حین استفاده از تلفن ثابت در خانه اش در کالیفرنیا گرفتار رعد و برق شده بود.

پیش از این این مرد 47 ساله یک بار وقتی پشت فرمان تاکسی اش نشسته بود، مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت، در سال 2008 چاقو خورد و به ادعای خودش در سال 2009 دو مار او را نیش زدند!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► زنجانی چک ۱۷ هزارمیلیاردی را پس نداد
اسناد استخدام‌های فامیلی در تامین‌اجتماعی ◄

مطالب مرتبط
بنر