10 واژه پرجستجوی گوگل در سال 2013 کدامند؟

چهارشنبه ، 27 آذر 1392 ، 09:19


شرکت گوگل که بزرگ ترین موتور جستجوی اینترنتی در جهان است، 10 نام پرجستجوی سال 2013 از این موتور جستجو را معرفی کرد.

در صدر این لیست نام نلسون ماندلا رهبر فقید جنبش ضد آپارتاید آفریقای جنوبی قرار دارد  که اخیرا و کمتر از دو هفته پیش در اثر عارضه عفونت شدید ریوی در 95 سالگی چشم از جهان فروبست.



گوگل اعلام کرده مرگ ماندلا رقم جستجوی او در این موتور جستجو را به طور بی سابقه ای افزایش داده است و کاربران بیشتر به دنبال خواندن زندگی نامه و جزییات مراسم تدفین او بوده اند.

2- در جایگاه دوم لیست نام " پاول واکر " هنرپیشه معروف هالیوود دیده می شود که ماه گذشته در اثر یک تصادف شدید رانندگی در منطقه " بورلی هیلز" لس آنجلس جان خود را از دست داد.



3- سومین نام پرجستجوی گوگل در سال 2013 " آیفون اپل 5 اس" بوده است.

4- " کوری مونتیت" بازیگر مشهور هالیوود که در تابستان سال جاری در اثر سوء مصرف مواد مخدر در هتلی در ونکوور کانادا در 31 سالگی درگذشت.



5- رقص " هارلم شیک" که در سال های گذشته در فضای مجازی تبدیل به سوژه ای پر خبر شده است در پنجمین جایگاه این لیست قرار دارد

6- در جایگاه ششم حادثه انفجار در دو ماراتن شهر بوستون آمریکا (در آوریل سال جاری میلادی) قرار گرفته است

7- واژه "نوزاد سلطنتی "  که در واقع نتیجه تازه متولد شده ملکه بریتانیا است ، هفتمین کلمه پر جستجو در سال جاری میلادی شده است.



8- گوشی های" سامسونگ گالکسی اس 4" هشتمین عبارت پر جستجوی گوگل بوده است

9- دستگاه های پلی استیشن سونی اس 4

10 - قدرت نمایی کیم جونگ اون رهبر جوان کره شمالی در ماه های اخیر به ویژه برکناری و اعدام دومین فرد قدرتمند این کشور از سوی رهبر کره، نام این کشور را در ماه آخر سال تبدیل به دهمین واژه پرجستجوی گوگل کرده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► معرفی ثروتمندترین و فقیرترین کشورهای اتحادیه اروپا
بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز، 27 آذر 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر