سایت فروش ایران خودرو بسته شد

يكشنبه ، 1 دی 1392 ، 14:30

پول‌نیوز-در شرایطی که بازار خودرو کشور رکودی توام با گرانی را به خود می‌بیند، گویا اوضاع فروش خودروسازان بد نیست و در این بین، ایران خودرو مجبور به بستن سایت فروش خود شده است.

آن طور که خبرگزاری تسنیم از زبان یک مقام مسوول در ایران خودرو نقل کرده، این شرکت سایت فروش خود را بسته تا با جلوگیری از ایجاد تعهد جدید، تعهدات پیشین خود را انجام دهد.
در حال حاضر اين شركت با بستن سایت فروشش می‌خواهد فرصتی برای عمل به تعهدات قبلی خود داشته باشد.

البته ایران خودرویی‌ها قول داده‌اند پس از انجام تعهدات قبلی خود، دوباره سایت فروش شان را باز کنند تا امکان پیش خرید محصولات این شرکت دوباره فراهم بیاید.

این در حالی است که به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت، بسته شدن سایت فروش ایران خودرو سبب شده محصولات این شرکت در بازار با افزایشی 50 تا 100 هزار تومانی مواجه شوند.    

البته با توجه به دو سه برابر شدن قیمت خودروها طی یک سال و نیم گذشته، افزایش قیمت‌های 50 هزار تومانی و 100 هزار تومانی، دیگر برای مشتریان ایرانی چندان اهمیتی ندارد و تعجب آنها را بر نمی‌انگیزد.

در حال حاضر با وجود تکان ضعیفی که خودروسازان در رشد تیراژ خورده‌اند، هنوز هم «تولید» اوضاع خوبی ندارد و همین است که کارشناسان و فعالان صنعت خودرو بر عدم کاهش قیمت تاکید می‌کنند. به گفته آنها حتی افزایش تولید هم شاید نتواند اثر چندان قابل توجه و چشمگیری بر قیمت خودروهای داخلی بگذارد، اما حداقل تا حدی مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها خواهد شد، مخصوصا اینکه وزیر «صنعت، معدن و تجارت» نیز به تازگی باز هم بر تثبیت قیمت خودرو تا پایان سال تاکید کرده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► کشف یک تن موی انسان در فرودگاه/عکس
مادر 7 فرزند، فرمانده ارتش شد/عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر