باارزش‌ترين برندهاي دنيا در سال ۲۰۱۳

دوهفته‌نامه فوربس در مطلبي كه به مناسبت آغاز سال نوي ميلادي روي وب سايت خود قرار داده است به بررسي برندهاي دنيا پرداخته و از بين آنها باارزش‌ترين‌ها در سال 2013 ميلادي را انتخاب كرده است. كمپاني شناخته‌شده اپل يك‌بار ديگر توانسته است درصدر اين فهرست قرار گيرد.

به گزارش اقتصاد ایران آنلاین، در مطلبي كه فوربس منتشر كرده ميزان افزايش يا كاهش ارزش برندها نيز درج شده است. در بين ۱۰ كمپاني اين مطلب، تنها اينتل با كاهش چهار درصدي ارزش برند خود نسبت به سال گذشته ميلادي روبه‌رو شده است. كمپاني رقيب اپل يعني سامسونگ اگرچه در رده نهم قرار دارد اما با 53 درصد افزايش ارزش برند، بيشترين ميزان افزايش بها را در بين برندهاي اين فهرست به خود اختصاص داده است. در اين مطلب با هشت برند نخست اين فهرست آشنا مي‌شويد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *