اپل انقلاب می‌کند

شنبه ، 28 دی 1392 ، 11:17
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از زد‌دی‌نت، شرکت پژوهشی DisplaySearch  در آخرین فصل‌نامه گزارش پیش‌بینی محصولات جدید تکنولوژی خود، احتمال می‌دهد آی‌فون۶ آینده گوشی 4.7 اینچی با وضوح  ۱۶۰۰ در۹۰۰ پیکسل و تکنولوژی صفحه نمایش LTPS TFT LCD  باشد.

این شرکت هم‌چنین پیش‌بینی کرده است اپل هم‌زمان نسخه بزرگ‌تر آی‌فون۶ با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در۱۹۲۰ و تراکم ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ را نیز به بازار عرضه کند.

با توجه به انتقادات مکرری که به کوچکی صفحه نمایش آی‌فون در قیاس با گوشی‌های هوشمند رقیب می‌شد، چنین تغییری در آیفون۶ محتمل به نظر می‌رسد.صفحه نمایش آی‌فون 5S فقط 4اینچ است.

احتمال ارائه هم‌زمان آی‌فون۶ در دو اندازه مختلف، هم می‌تواند طرف‌داران گوشی‌های بزرگ را که چندان نگران جا شدن گوشی در جیب‌هایشان نیستند راضی کند و هم کاربرانی را که ترجیح می‌دهند گوشی آن‌ها متناسب با اندازه دست و جیب‌شان باشد.

در پیش‌بینی DisplaySearch هم‌چنین درباره احتمال iWatch و تولید آی‌پد بزرگ نکاتی مطرح  شده است. نکته مهم دیگری که در این پیش‌بینی به آن اشاره شده، احتمال کاربرد تکنولوژی صفحه نمایش AMOLED در ساعت جدید آی‌فون، آی‌پد و آی‌فون۶ است. اپل تاکنون از این تکنولوژی در تولیداتش استفاده‌ نکرده است.

هر چند AMOLED پیشتر در صفحه نمایش تلویزیون و گوشی‌های هوشمند به کار رفته است اما کاربرد احتمالی این تکنولوژی در آی‌پد آتی اپل، اولین کاربرد این فن‌آوری در صنعت تبلت نیز خواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► تبلتی که می‌توان از فاصله‌ی دور با آن کار کرد
آیا خانوارهای ایرانی می توانند پس انداز کنند؟! ◄

مطالب مرتبط
بنر