چک پول‌های ۱۰۰ هزارتومانی آماده توزیع شد

يكشنبه ، 13 بهمن 1392 ، 15:07
قائم مقام بانک مرکزی گفت: چک پول‌های یکصد هزار تومانی آماده توزیع است.

به گزارش وطن امروز، اکبر کمیجانی در حاشیه آیین ادای احترام جمعی از مدیران و کارکنان بانک مرکزی به امام راحل، افزود: این چک‌پول‌ها آماده توزیع در بازار است و درصورت نیاز تا پایان سال توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: نرخ سود بانکی جدید طبق توصیه شورای پول و اعتبار براساس تصمیمات اتخاذ شده در بودجه سال ۹۳ تعیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز مطالعات اقتصادی درباره نرخ سود بانکی، سیاست‌های پولی و سایر مسائل اقتصادی در دست انجام است، تاکید کرد: برحسب سنوات قبلی به طور معمول تیم کارشناسی بانک مرکزی پیشنهادات خود را اواخر سال مطرح خواهد کرد.

کمیجانی تصریح کرد: به محض تصویب بودجه سال ۹۳ و اعلام ارقام، اعداد و همچنین الزامات بودجه و با توجه به تعهدات تعریف شده برای بانک مرکزی و سایر مسائل مانند تحولاتی که در حوزه اقتصادی در روابط خارجی در حال شکل‌گیری است، درباره نرخ سود بانکی و سایر سیاست‌های پولی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روزهایی به سر می‌بریم که موفقیت‌های شایانی در فرآیند مذاکرات هسته‌ای به دست آمده است، افزود: به طور حتم تا پایان سال نگاه مجدد و عمیق‌تری به اوضاع و تحولات اقتصادی خواهیم داشت.

قائم‌مقام بانک مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیریت جدید بانک مرکزی اولین مطالعات کارشناسی خود درباره تغییر نرخ سود بانکی را در آبان ماه در شورای پول و اعتبار مطرح کرد

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► خودکشی دسته‌جمعی با منوکسیدکربن در ژاپن
خبر خوش برای کسانی که خانه ندارند ◄

مطالب مرتبط
بنر