پیامک جالب یک بانک به کشاورزان مازندرانی

شنبه ، 19 بهمن 1392 ، 11:10
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به بارش سنگین برف و وارد آمدن خسارت‌های سنگین به کشاورزان، گفت: در چنین شرایطی بانک کشاورزی پیامکی داده است که طلب شما فلان قدر است و اگر تا آن تاریخ پرداخت نکنید، چنین و چنان می‌کنیم.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن‌، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به بارش سنگین برف در استان‌‌های شمالی کشور، از وارد آمدن خسارت‌های سنگین به کشاورزان منطقه خبر داد.

وی با بیان اینکه بارش سنگین برف در شمال کشور یک اتفاق تاریخی مجسوب می‌شود، تصریح کرد: شرایط مردم این استان بخصوص در غرب ویژه و بسیار دشوار است.

شریعت‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر مسیرهای اصلی استان باز است، خاطرنشان کرد: به جز حدود 10-15 روستای استان که برف آنها را فرا گرفته است مابقی شهرها به یکدیگر دسترسی دارند.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مردم استان مازندران به دنبال جبران خسارت‌های خود هستند، گفت: جالب است در چنین شرایطی چندین تلفن از سوی باغداران داشتم مبنی بر اینکه بانک‌ها به دنبال مطالبات خود هستند؛ باغداران می‌گفتند، بانک کشاورزی پیامک داده است که طلب شما فلان قدر است و اگر تا آن تاریخ پرداخت نکنید چنین و چنان می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز اغلب محصولات کشاورزان استان مازندران یا دچار خسارت و یا نابود شده است، یادآور شد: برآورد ما این است که 4 هزار خانه خراب شده و خسارت‌های فراوانی به کشاورزان وارد شده است.

شریعت‌زاده در بیان جزئیات بیشتری از تلاش بانک‌ها برای دریافت مطالباتشان، گفت: باغداران استان با من تماس گرفتند و گفتند بانک طی پیامکی به آنها اعلام کرده که سررسید پرداخت بدهی شما فرا رسیده و مطالباتتان را پرداخت کنید.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس با بیان اینکه مباحث ذکر شده را به مسئولان بالاتر بانک‌ها انتقال خواهیم داد، تصریح کرد: مردم در شرایط فعلی با از بین رفتن باغات خود مواجه‌اند پس طرح چنین موضوعی باعث نگرانی آنها می‌شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► چگونه قبض موبایل را قسطی پرداخت کنیم؟
۷ آموزه ناب کارآفرینی از مارتین لوتر کینگ ◄

مطالب مرتبط
بنر