برخورد با دیگران و کنار آمدن با آنها در کار اهمیت بسیار زیادی دارد. یادگیری اتیکت محلکار کمک بسیاری به سادهتر کردن زندگی شما خواهد کرد.
مراحل:
۱. سخت تلاش کنید که با همه مهربان باشید، بدون اینکه کسی احساس کند دوستش ندارید.
۲. در مکالمات که خطاب به شماست شرکت کنید اما در مواردی غیر از این سکوت اختیار کنید.
۳. زیاد لبخند بزنید. هم به همکاران و هم به مشتریان. این کار علاقه دیگران به شما را بالا برده و دوست خواهند داشت بیشتر درمورد شما بدانند.
۴. سعی کنید مشکلات شخصی خود را وارد محلکار نکرده و خارج از محیطکار به آنها رسیدگی کنید.
۵. کارتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و درصورت امکان اشتباه نکنید. این باعث میشود افراد در محلکار با دیدن کارتان به شما احترام بگذارند.
۶. خوب لباس بپوشید تا مهم دیده شوید. تا جایی که ممکن است حرفهای برخورد کنید.
۷. سعی کنید کار را با لذت و روابط عاشقانه قاطی نکنید زیرا باعث بروز مشکلاتی خواهد شد که هم کار و هم رابطهتان را بر هم خواهد زد.
۸. همیشه خودتان را مشغول نشان دهید. وقتی هیچ کاری انجام نمیدهید بقیه، چه رئیس و چه همکارانتان تصور نادرستی از شما پیدا خواهند کرد. وقتی کارتان تمام شد حتی مشغول مطالعه باشید.
۹. سعی کنید در محلکار از تلفنهمراه استفاده نکنید. اگر لازم بود محیط را ترک کرده و به محلی ساکتتر بروید که کسی نتواند صدایتان را بشنود.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
==================
- بانکی: استخدام های روز ۲۹ بهمن ۹۲
- نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری ۲۹ بهمن ۹۲
- مردی که برای دزدی از عابر بانک هم گریم می کرد
- چهکسانی از اسفند یارانه 150هزار تومانی میگیرند؟
- دام آگهي هاي رفع سوءاثر چک براي مردم
- راهنماییهایی برای پسانداز روزانه پول
- مردی که ۲ میلیون کودک را نجات داده است
- نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز ۲۹ بهمن ۹۲
- انتشار ۸ آمار جدید جهانی از بازار کار کشورها
- کارمندان در هوای بارانی و ابری بیشتر کار می کنند
- عکس/ پراید ۷۰ میلیونی در ایران !
- یک راه استثنایی برای موفقیت خانمها
- بانکی: استخدام های روز ۲۸ بهمن ۹۲
- نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری ۲۸ بهمن ۹۲
- پرفروشترین شرکتهای ایرانی را بشناسید
- چگونگی ورود کالاهای آمریکایی به ایران و برعکس
- عیدی بازنشستگان از سه شنبه پرداخت می شود/ جدول زمان مراجعه به بانکها
- چگونه لباس بپوشیم؟