تاکنون چند میلیون نفر سبد کالا گرفتند؟

سه شنبه ، 6 اسفند 1392 ، 14:30

مدیر اجرایی طرح سبد کالا از توزیع بیش از 10 میلیون سبد کالا در بین جامعه هدف ظرف 19 روز کاری از زمان شروع طرح خبر داد و گفت: کالا همچنان به میزان نیاز موجود است و مردم برای دریافت سبد کالایی عجله نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران بهمن حاجعلی در جمع روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت افزود: هشت هزار دستگاه پایانه فروش در کشور فعالیت می کنند و امیدواریم در مراحل بعدی به 15 هزار نقطه فیزیکی دارای این پایانه برسیم.

وی همچنین اعلام کرد: 100 درصد کالای مرحله اول تحویل شده و 20 درصد مازاد هم در اختیارشان است و به این ترتیب 120 درصد کالا در اختیار نظام توزیع قرار گرفته است.

حاجعلی ادامه داد: در هیچ استانی با کمبود کالا مواجه نشدیم و توزیع نیز با کمک گرفتن از شبکه های تخصصی صورت گرفت که موظف هستند با امکانات خود یا عواملی که سازمان های صنعت، معدن و تجارت از بین اصناف انتخاب و به آنها معرفی می کنند در هر شهری نقاط توزیعی باید داشته باشند.

حاجعلی همچنین گفت: به صورت روزانه وضعیت توزیع و فروشگاه های توزیع کننده در سراسر کشور رصد می شود و در صورت هرگونه مشکلی، تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی تاکید کرد: مدیران فروشگاه های زنجیره ای جلسات منظمی در وزارتخانه دارند و ما گزارش های واصله را از سراسر کشور بررسی می کنیم.

مدیر اجرایی سبد کالا با بیان این که، این عملیات روش نوین الکترونیکی کردن به عنوان زیر ساخت شکل گرفت و تجربه مفیدی بود تصریح کرد: فضای منفی پیش آمده نگذاشت زوایای مثبت این طرح برای مردم و مسئولین تبیین شود.

وی گفت: برای اولین بار است در این حجم کالا به صورت منسجم، یکپارچه و یکدست در سراسر کشور به طور رایگان توزیع شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► جواهرساز بدون انگشت/عکس
راه‌های تشخیص کهنگی آجیل ◄

مطالب مرتبط
بنر