آیا عصر بنرهای تبلیغاتی به سرآمده است؟

يكشنبه ، 11 اسفند 1392 ، 12:33

 

وقت آن رسیده که با بنرهای تبلیغاتی خداحافظی کنیم. پیشرفت سریع و رو به جلوی تکنولوژی های جدید، مصرف‌کنندگان و نوآوری های بازاریابی، جهان تبلیغات را به کلی تغییر داده است. برای این تغییرات باید اقدامات عظیمی در نظر گرفته شود.
طبق گزارشات اخیری که توسط اینسایت وان - که یک تیم پیشرو در امر جمع آوری داده های آماری در زمینه های بازاریابی و صنعت می باشد- 55 درصد از مردم آمریکا بر این باورند که این بنرها بیش از حد فضای شهر را اشغال میکند همچنین آنها این بنرها را "عامل مزاحم" در شهرها خواندند.

به گزارش گروه اخبار خارجی بانکی دات آی آر این بنرها نمی تواند به خوبی محتوایشان را به بینندگان نشان دهند حتی زمانی که بینندگان روی بنرهای تاچ کلیک میکنند انتخاب هایشان بسیار محدود است این درحالی است که تبلیغات در شبکه ی فیس‌بوک توانسته تا 197 درصد در سرمایه گذاری عملکرد خوبی داشته باشد. تعداد اسپانسرها میتواند آینده ی تبلیغات آنلاین را رقم بزند زیرا که ویدئو ها، تبلیغات از طریق موبایل و همچنین تبلیغات هدفمند می‌تواند فرصت های بهتری را برای تعامل با بینندگان فراهم آورد.

تعداد اسپانسرها
اسپانسرها یک فرصت مناسب برای برندها هستند تا پیام مورد نظر محصول را بدون داشتن تبلیغات بیش از اندازه با بینندگان به اشتراک بگذارند. اسپانسرها یا مطالب خبری در قالب های داستان یا ویدئو که به ترویج نام یک برند هم کمک می کنند یکی از بخش های به سرعت در حال رشد تبلیغات هستند که می توانند از وب سایت شرکت خودتان یا رسانه های اجتماعی به نمایش گذاشته شوند. طبق گزارش ای مارکتر - که از قدرت های جهانی در بازاریابی دیجیتال، رسانه ها و تجارت است - در سال گذشته 1.9 میلیارد دلار برای اسپانسرهای تبلیغات هزینه شده است. این نرخ رشد 22 درصدی بیش از دو برابر تبلیغاتی است که از طریق بنرهای سنتی انجام می شود.

تبلیغات ویدئویی دیجیتال
با افزایش میزان ویدئوها دیگر نمیتوان تبلیغات ویدئویی دیجیتال را نادیده گرفت. ویدئو رسانه ای بزرگ برای شرح تبلیغات است. در سال 2013 هزینه های تبلیغات از طریق ویدئو های دیجیتال به میزان 43.5درصد افزایش یافته که تقریبا معادل 4.15 میلیارد دلار است. شما می توانید انواع این تبلیغات را در یوتیوب ببینید؛ این سایت دارای سهمی بیش از 20.50 درصد در حوزه ی ویدئوهای دیجیتالی است. اگر شما در وب سایتتان مطلب ویدئویی دارید سعی کنید تا ترکیبی از تبلیغات ویدئویی دیجیتال را به عنوان بخشی از استراتژی تان در وب سایتتان پیاده سازی کنید.

تبلیغات از طریق موبایل
استفاده از این نوع از تبلیغات نیز در حال افزایش است و نام برند را با فرصت های بزرگتر و بهتری به بینندگان ارائه می دهد. طبق گزارشات زنیت اوپتی مدیا- سازمانی که در زمینه ی رسانه های برتر و ارتباطات فعالیت می کند- به نظر می رسد هزینه‌های تبلیغ جهانی در تلویزیون، روزنامه ها، مجلات و رادیو تا سال 2016 کاهش می یابد این در حالی است که هزینه های تبلیغ از طریق موبایل رو به افزایش خواهد بود. هزینه های تبلیغات از طریق موبایل از سال 2010 به طور مداوم افزایش داشته است این افزایش هزینه ها در سال های 2011 تا 2012 دستخوش تغیرات 105.8 درصدی نیز بوده است. طبق پیش بینی هایی که وب سایت  ای مارکتر داشته است امسال 20.3 میلیارد دلار صرف هزینه‌های تبلیغات از طریق موبایل در سرتاسر جهان خواهد شد.

تبلیغات هوشمند
با وجود سیستم عامل های فراوان و گزینه های در دسترس برای تبلیغات، تمرکز در این امر تغییر خواهد کرد اما این تمرکز روی مکان و جایی که شما تبلیغات می کنید نیست این تمرکز بر نحوه و شیوه ی تبلیغات شما خواهد بود. تبلیغات هوشمند می‌توانند تبلیغاتی باشند که به گونه ای طراحی شوند تا علایق بیننده را شرح داده و آن را به شما منعکس کنند. این اقدام می تواند در غالب ویترینهای محصول به صورت شخصی باشد یا وب سایت هایی طراحی شوند تا بتوانند رفتار اجتماعی بینندگان را با دیدن محصول گزارش کنند. مثلا زمانی که به محصولی علاقه مند هستید و آن را در فیسبوک یا وب سایت خود برند محصول مورد نظر بازدید می کنید ممکن است بتوانید همزمان همان محصول یا برند را روی یک بنر تبلیغاتی در همان سایتی که هستید ببینید. در فیسبوک گاهی شما تشویق میشوید تا صفحه ای را که متعلق به  یک برند است دوست بدارید و بپسندید زیرا که دوستانتان آن را پسندیده اند. به نشانه هایی که در تبلیغات رسانه های اجتماعی وجود دارد توجه کنید و آن را در وب سایت خودتان به کار ببندید همچنین از رفتارهای شبکه های رسانه ی اجتماعی برای تبلیغات بهره مند شوید. هدف قرار دادن رفتارها با درصد بیشتری از جذب از طریق تبلیغات توام شده که شانسی بزرگ برای تبلیغات موفق محسوب می شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 11 اسفند 92
خرید خودرو را به ابتدای سال 93 موکول کنید! ◄

مطالب مرتبط
بنر