آغاز پرداخت وام 4 ميليوني ازدواج

يكشنبه ، 24 آذر 1387 ، 12:16

به گفته مدير کل صندوق مهر رضا در استان تهران تاکنون مبلغ وام ازدواج به جوانان 4 ميليون تومان بود که 2 ميليون آن به صورت کالا به زوجين پرداخت مي شد اما هم اکنون زوج هاي جوان از دريافت 4 ميليون وام نقدي ازدواج بهره مند هستند.
    

محمد حائري، مدير کل صندوق مهر رضا در استان تهران گفت: تاکنون وام ازدواج به دو صورت نقدي و کالا عرضه مي شد که اين مساله تا حدي نارضايتي زوجين را دربرداشت بنابر اين از تاريخ 2 آذر امسال دستورالعمل پرداخت وام نقدي به بانک ها صادر شد.
 
وي ادامه داد: قبلا با رايزني هاي به عمل آمده بنا شد تا وام ازدواج 2 برابر شده و افرادي که تاريخ ثبت ازدواجشان بعد از 10 مهر ماه سال 87 باشد بتوانند از 4 ميليون وام ازدواج به صورت نقدي و کالا استفاده کنند.
 
وي گفت: اما از آنجاييکه رضايت زوجين الويت اصلي برنامه هاي ماست و در بيشتر موارد زوجين از پرداخت وام به صورت کالا ناراضي بودند دستورالعمل پرداخت وام 4 ميليون نقدي به بانک ها ابلاغ گرديد.
 
مدير کل صندوق مهر رضا در استان تهران همچنين اذعان داشت: اکنون براي دريافت وام به صورت کاملا نقدي معرفي نامه هايي به بانک ها صادر مي شود تا طبق دستورالعمل براي پرداخت وام نقدي به زوجين اقدام نمايند.
 
به گفته حائري از تاريخ2 آذر ماه اين دستورالعمل به همه بانک هاي سراسر کشور فرستاده شده است و از اين تاريخ زوجين مي توانند وام ازدواج خود را به صورت کاملا نقدي از بانک هاي سراسر کشور دريافت کنند.
 
وي همچنين افزود: کساني که تاريخ ثبت ازدواج آنان قبل از 10 مهر ماه سال جاري باشد و وام ازدواج خود را دريافت نکرده باشند نيز مي توانند در صورت تمايل از وام 4 ميليوني نقد استفاده کنند.
 
به گفته وي به علاوه اين زوج هاي جواني هم که تمايل به دريافت وام کالا داشته باشند مي توانند از اين تسهيلات نيز استفاده نمايند.

منبع: خبرگزاری برنا

► بورس كشش عرضه سهام بانكهاي دولتي را دارد
گلايه‌‏هاي مدير عامل بانک قرض‌‏الحسنه مهر در سالروز تاسيس ◄

مطالب مرتبط
بنر