همه هزینه های زیبایی عروس خانم سلطنتی +عکس

چهارشنبه ، 14 اسفند 1392 ، 14:12


اگر به موهای كاملا ً فر شده  و براق كیت میدلتون حسودی می كنید می توانید با فكر كردن به این حقیقت كه آراستگی بی عیب و نقص وی ارزان بدست نمی آید خودتان را آرام نمایید .بر طبق گزارش US Weekly كیت هفته ای 3 بار به سالن مورد علاقه اش  با نام Richard Ward Hair و Metrospa می رود  كه هر بار سشوار كشیدن در این سالنها هزینه 75 دلاری برای وی در بر خواهد داشت .

یك منبع آگاه به US گفت : كیت گذراندن وقت در سالن را دوست دارد و همه افراد سالن آشنایی دیرینه ای دارد بنابراین بودن در آنجا برایش آرامش بخش است . وقتی از اعضای یك خانواده سلطنتی باشید ظاهر اهمیت خاصی پیدا می كند. در حقیقت می توان گفت ظاهر افراد یعنی همه چیز .

میدلتون كه به طور دائم سوژه عكاسان قرار دارد می بایست زیبایی و كلاس خود را حفظ كند بنابراین بطور طبیعی پوست ،آرایش ، ناخن  و موهایش همگی می بایست بی عیب و نقص باشد. كمی عمیق تر زیبایی كیت را مورد بررسی قرار می دهیم تا ببینیم چه هزینه ای صرف زیبایی  و آراستگی خود می كند . محصولات مورد علاقه وی را جمع كرده ایم و هزینه سالانه زیبایی اش ، عادتهای كلی و تاریخ انقضای لوازم آرایشش را برآورد كردیم .

 

مو

- هزینه سشوار كشیدن در سالن ریچارد وارد Richard Ward  هفتاد و پنج دلار می باشد . با احتساب 3 بار سشوار كشیدن در هفته هزینه سالانه وی چیزی در حدود 11732 دلار می باشد .

- بر طبق گزارش ELLE UK كیت پس از هر بار سشوار خشك موهایش را كراتینه می كند . هزینه 3 بار كراتینه كردن مو در هفته 1720 دلار می شود .

- كوتاه و مرتب كردن مو 242 دلار می باشد . با احتساب هر 6 هفته یك بار هزینه سالانه مرتب كردن موهایش 2000 دلار می باشد .

- ریچارد وارد در گفتگو با روزنامه دیلی میل Daily Mail  گفته است كه موهای كیت را با استفاده از رنگهای ارگانیك سیمبیو  Symbio  و فونته Fuente مارك اورئال L,Oreal  رنگ می كند. لو لایت كردن  كامل سر در این سالن 376 دلار می باشد . با احتساب هر 6 هفته یك بار سالانه 3008 دلار هزینه در بر خواهد داشت .

- بلا شوگار BellaSugar مدیر برنامه های آرایش و پیرایش كیت نرم كردن مو با استفاده از محصولات شركت Kérastase را دوست دارد كه هر بار آن هزینه ای بین 30 تا 20 دلار در بر خواهد داشت . در صورت انجام ماهانه این درمان هزینه سالانه  330 دلاری برای او دارد .

آرایش
آرایش روز عروسی را كیت خودش انجام داد كه تجربه هایی برایش دربر داشت . در اینجا لیست محصولاتی را كه خریداری كرده است را می آوریم :

_ های لایتر پوست صورت مارك YSL به قیمت 40 دلار

_ ریمل مارك LancomeHypnose به قیمت 26 دلار

_ مرطوب كننده پوست مارك Lancome به قیمت 60 دلار

_ مرطوب كننده شامپویی بدون چربی با SPF 20 مارك Laura Mercier به قیمت 42 دلار

_ كرم پودرمارك Bobbi Brown به قیمت 46 دلار

_ رژ گونه  مارك Bobbi Brown به قیمت 24 دلار

_ پودر پنكیك  براق كننده مارك Bobbi Brown به قیمت 39 دلار

_ سایه های چشم  ماركهای Ivory , Slate , Rockstar  هر كدام به قیمت 21 دلار

_ خط چشم  مشكی با ماندگاری بالا مارك Bobbi Brown به قیمت 22 دلار

_ رژ لب صورتی مارك Bobbi Brown به قیمت 23 دلار

_ برق لب كریستالی مارك Bobbi Brown به قیمت 17 دلار

در صورتی كه همه اقلام آرایش فوق را 3 بار در سال خریداری نماید هزینه سالانه آرایش وی 1206 دلار خواهد بود .


 

مراقبتهای پوستی
كیت میدلتون برای مراقبتهای پوستی خود هواخواه محصولات سوییسی با نام Karin Hergoz می باشد . مدیر عامل شركت در مصاحبه با Style.com در مورد آیتم های مورد علاقه كیت را این گونه بر شمرده است :

_ پاك كننده حرفه ای با قیمت 50 دلار

_ ترمیم كننده پوست با نام تجاری Vita-A-Kombi 1 به قیمت 76 دلار

_ كرم برطرف كننده آكنه و جوش صورت با نام تجاری Vita-A-Kombi 3  به قیمت 32 دلار

_ كرم اكسیژن رسانی به پوست به قیمت 54 دلار .

خرید این اقلام هر 3 ماه یك بار سالانه هزینه ای 848 دلاری در بر خواهد داشت . دیلی میل  می گوید مادر شوهر کیت ,دوشس كامیلا  Duchess Camilla  ماساژ صورت با استفاده از نیش زنبور را به كیت پیشنهاد داده است  و حالا كیت سخت عاشق  و گرفتار این كار است . با انجام ماهانه، این ماساژ سالانه 3120 دلار خرج برای كیت خواهد تراشید .

بر طبق گزارش تلگراف كیت كرم مرطوب كننده صورت روز خالص و طبیعی  نیوا را در Boots به قیمت 8 دلار خرید . با احتساب خرید این كرم هر 3 ماه یك بار هزینه سالانه 32 دلاری برای كیت در بر خواهد داشت .

ناخن ها
قبل از برگزاری مراسم عروسی سلطنتی كامیلا، کیت را به سالن جو هانسفورد Jo Hansford Salon  برد تا ترمیم و آرایش ناخنهایش را به مارینا ساندوال Marina Sandoval  بسپارد . آنها از برق ناخن Essie's Allure  استفاده كردند . در این سالن اجرت مانیكور كردن ناخن 58 دلار و اجرت پدیكور كردن ناخن 76 دلار می باشد . با احتساب مانیكور و پدیكور كردن ناخن ها هر دو هفته یك بار هزینه سالانه آرایش ناخنها  3484 دلار می باشد .





برنزه كردن پوست

كیت میدلتون و خواهرش هر دو برنزه كردن را دوست دارند . بلاشوگار Bellasugar  اعتراف می كند كه هزینه برنزه كردن معمول آنها 108 دلار می باشد و اگر هر دو هفته یك بار این كار را انجام دهند هزینه سالانه برنزه كردن پوست 2832 دلار می باشد .

عطر
میدلتون در روز عروسی اش از عطری با نام تجاری White Gardenia Petals تولید شركت Illuminum  استفاده کرده بود. قیمت هر شیشه این عطر  150 دلار می باشد كه با احتساب خرید دو شیشه از این عطر سالانه 300 دلار خرج برای كیت خواهد داشت .

دندان

بر طبق گزارش دیلی میل ، کیت به ارتودونتیستی به نام دكتر دیدیر فیلون Dr. Didier Fillion مراجعه كرد تا با استفاده از  تكنولوژی 3 بعدی فاصله بین دو دندان جلویی اش را با سیمهای لینگوالش پر كند .  هزینه مشاوره 157 دلار بوده است و برای درمان می بایست هزینه ای در حدود 7000 دلار را متقبل گردد كه بطور كلی 7157 دلار می گردد . با این حساب هزینه سالانه زیبایی كیت میدلتون 37728  دلار می باشد .

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► مشخصات یک ماهی قرمز سالم چیست؟
تدوین مقررات برای پول "بیت کوین" ◄

مطالب مرتبط
بنر