چطور صورت حساب هایمان را بپردازیم؟

شنبه ، 24 اسفند 1392 ، 14:47

 

هر روز ممکن است شاهد سیلی از پیامک هایی باشید که برای پرداخت قبوض برای شما ارسال میشود. شاید همان لحظه پول کافی یا پولی در دسترس نداشته باشید تا این قبوض را بپردازید .

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر مطالب زیر به شما کمک میکند تا قبض ها را به ترتیب اولویت آنها و سر وقت پرداخت کنید.


1-همیشه اگر قبض هایتان پیامک میشود فورا آنها را باز کرده و چک کنید. گاهی اوقات ممکن است این قبوض برای شما ایمیل هم بشود پس به این پیامک ها توجه کنید و آنها را به ترتیب تاریخی که فرستاده میشوند دسته بندی کنید.
2-صورت حساب هایتان را به 2 دسته تقسیم کنید دسته ی اول قبض هایی است که در اول ماه صادر شده و دسته ی دوم آنهایی است که در نیمه ی دوم ماه صادر شده است با این کار پرداخت آنها دارای ترتیب خواهد بود.


3-سازماندهی این صورت حساب ها باعث میشود اول هر ماه و اواسط هر ماه مبلغ مشخصی را بپردازید. این نظمی که میدهید جزئی است مدیریت اقتصادی خانواده شماست. گاهی ممکن است مبلغ قبض زیاد از حد صادر شده باشد حتما با سازمان مربوطه تماس بگیرید و مبلغ درست قبض را پیگیری کنید.


4-در هر ماه که قبض ها را پرداخت میکنید در تقویم علامت بزنید مثلا اگر یکم و پانزدهم هر ماه تعدادی قبض پرداخت کردید آن را یادداشت کنید تا بعدا یادتان نرود که آنها را پرداخت کردید یا خیر.

 

5-برای پرداخت آنلاین میتوانید از بانک ها هم استفاده کنید با این کار پرداخت قبض ها راحت تر صورت میگیرد. هنگام پرداخت توجه کنید که رسید پرداخت به شما داده شود. پرداخت آنلاین بسیار کم هزینه تر است و در وقت شما هم صرفه جویی خواهد شد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ثروتمند ترین دختر جوان ایرانی کیست؟+عکس
چرا تبریز گدا ندارد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر