رانندگی در جاده های برفی

دوشنبه ، 26 اسفند 1392 ، 11:35


قبل از سفر از وضعیت جاده ها و آب و هوای منطقه ای که میخواهید در آن اسکان داشته باشید مطمئن شوید. هنوز هم در برخی از شهرها هوای برفی پیش بینی میشود مخصوصا مناطق کوهستانی و شمال کشور بنابراین همیشه به وضعیت هوا اهمیت دهید چون در سفر نقش اساسی را ایفا خواهد کرد. گروه خبری بانکی دات آی آر برای روزهای پایانی سال نکات مختلفی را برای سفر بهتر گردآوری کرده است و این نکات پایانی هم در مورد وضعیت رانندگی در روزهای برفی است تا با رعایت آن سفری خوش داشته باشید.

 


اگر در سفر با جاده های برفی مواجه شدید در ابتدا باید خونسردی تان را حفظ کنید و با حداقل سرعت رانندگی کنید. ممکن است عادت به رانندگی با سرعت بالا داشته باشید اما باید بدانید جاده ها و اتوبان های بین شهری برای همه ی شهروندان است و شما نباید با سرعت زیاد سفر را برای خود و خانواده تلخ کنید. همیشه از رادیو برای اطلاع دقیق از وضعیت راه ها و ترافیک در جاده ها استفاده کنید.


چراغ های اتوموبیل همیشه باید سالم باشند. چراغ ها نقش اساسی در جلوگیری از تصادفات دارند مخصوصا در جاده های شمالی که اغلب مه آلود است باید چراغ اتومبیل تان سالم باشند و از مه شکن استفاده کنید. با توجه به شلوغی جاده ها در روزهای برفی عجله نکنید.


به گزارش منبع خبری آیزنبرگ سالانه بیش از1.5میلیون تصادف به دلیل شرایط  بد رانندگی در آب و هوای مختلف در جهان به وجود می آید. برای جلوگیر ی از وقوع تصادف باید از اشتباهات رانندگی پرهیز کنید خطای ما در رانندگی باعث تصادف و ایجاد اوقاتی تلخ برای خود و خانواده مان میشود بنابراین همیشه در جاده ها مخصوصا در روزهای برفی دقت کنید بدون عجله و با تجهیزات کاملی که بارها گفته شده سفر کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

 

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 26 اسفند 92
درگذشت گدای 100 ساله میلیونر! ◄

مطالب مرتبط
بنر