جزئیات بیشتر از نحوه ثبت‌ نام مجدد یارانه ها

يكشنبه ، 10 فروردين 1393 ، 08:38


مدیر دفتر امور بانکی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: در اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها باید مردم در کنار دولت یازدهم باشند و این دولت را همراهی کنند تا اهداف شعار امسال به نحو مطلوبی در کشور محقق شود.
مدیر دفتر امور بانکی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: در اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها باید مردم در کنار دولت یازدهم باشند و این دولت را همراهی کنند تا اهداف شعار امسال به نحو مطلوبی در کشور محقق شود.

فاطمه نجفی اظهار داشت: ثبت‌نام مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه از بیستم فروردین ماه در کشور آغاز می‌شود و به مدت 10 روز این ثبت‌نام ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام مجدد قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از بیستم فروردین ماه امسال طبق رقم آخر کد ملی سرپرست خانوار از صفر تا 9 انجام می‌شود، بیان کرد: هر عدد در یک روز اعلام می‌شود تا خانوارها اقدامات لازم را برای ثبت‌نام انجام دهند.

مدیر دفتر امور بانکی سازمان هدفمندی یارانه‌ها افزود: به عنوان مثال سرپرست خانوارهایی که رقم آخر کد ملی آنان عدد صفر است باید در روز بیستم، عدد یک در روز بیست و یکم، عدد 2، بیست و دوم و 9 در روز بیست و نهم ثبت‌نام کنند که اخبار تکمیلی آن متقابلا اعلام می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: دولت یازدهم از خانوارهایی که تمکن مالی دارند و دریافت یارانه نقدی در وضعیت معیشتی آنها اثری ندارد، تقاضا می‌کند که از ثبت‌نام در مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها خودداری کنند.

نجفی با اشاره به اینکه عدم ثبت‌نام خانوارها در مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مختص افرادی که دارای خانه و ماشین‌های گران قیمت هستند، نمی‌شود، بیان کرد: خانوارهایی که در حد متوسط هستند، ولی دریافت این یارانه در وضعیت اقتصادی آنها تاثیری ندارد، از ثبت‌نام در این مرحله انصراف بدهند.

مدیر دفتر امور بانکی سازمان هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: خانوارهایی که تمکن مالی لازم را دارند و در مرحله دوم از ثبت‌نام مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها انصراف بدهند، به دولت کمک می‌کنند تا منابع درآمدی این قانون را در اقدامات زیرساختی در راستای توسعه اقتصادی هزینه کند که تحقق این مهم موجب رشد و توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال 93 را هوشمندانه و مدبرانه در راستای رشد و تعالی وضعیت اقتصادی کشور نامگذاری کرده است، بیان کرد: با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌توان اهداف این شعار را محقق کرد و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی گام‌های بسزایی را برداشت.

وی ابراز داشت: در اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها باید مردم در کنار دولت یازدهم باشند و این دولت را همراهی کنند تا اهداف شعار امسال به نحو مطلوبی در کشور محقق شود و مسیر دستیابی دولت به توسعه و رشد ارتقا یابد.
منبع: خبرگزاری فارس

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► معرفی برخی مشاغل مناسب والدین
قدرتمندترین‌برندخودروسازدرسال2014/عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر