5 نکته برای یافتن بهترین فرصت کسب و کار خانگی

سه شنبه ، 19 فروردين 1393 ، 14:18

باید به فعالیتی که قصد انجام آن را دارید علاقمند باشید زیرا در غیر این صورت از انگیزه لازم برای غلبه بر چالش های پیش بینی شده و غیر منتظره برخوردار نخواهید بود. این مساله در کسب و کارهای خانگی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

پول‌نیوز،همان گونه که با گذشت هر روز اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل می شود، یکی از بهترین زمان ها برای آغاز و اداره کسب و کار خانگی آنلاین نیز شکل گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل پول‌نیوز، اگرچه مردم در فضای مجازی حضور یافته و در پی راهی برای کسب درآمد آنلاین هستند، اما به واسطه انتخاب های فراوان پیش روی آنها ممکن است با حجم اطلاعات بیش از اندازه مواجه شوند. در نتیجه، چگونگی یافتن فرصتی مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه نکاتی را برای تسهیل تصمیم گیری و انتخاب در این زمینه بیان می کنیم.

محدود کردن گزینه ها

اینترنت هزاران مسیر برای آغاز کسب و کار خانگی آنلاین را ارائه می کند که دامنه آن بازاریابی شبکه ای، تجارت الکترونیک، بازاریابی اطلاعات مانند کتاب های الکترونیکی و غیره را شامل می شود. برخی از این انتخاب ها دارای هزینه های راه اندازی بالا هستند، اما بهترین شانس شما یافتن سیستمی است که تا پیش از این موفقیت آن نه برای یک نفر بلکه برای بسیاری ثابت شده است. بر همین اساس، نسبت به احتمال موفقیت خود اطمینان بیشتری خواهید داشت.

تمرکز بر گزینه ای متناسب با توانمندی ها و مهارت ها

قصد یافتن فرصتی را دارید که می توانید با آن ارتباط برقرار کرده و برخی تجربیات پیشین شما را ارتقا دهد؟ از این رو، فرصت هایی ناشناخته را از فهرست خود حذف کنید. باید به فعالیتی که قصد انجام آن را دارید علاقمند باشید زیرا در غیر این صورت از انگیزه لازم برای غلبه بر چالش های پیش بینی شده و غیر منتظره برخوردار نخواهید بود. به عنوان مثال، اگر به نوشتن علاقمند هستید فعالیت در حوزه نویسندگی آزاد می تواند گزینه ای مناسب و منطقی محسوب شود. نکته فوق العاده درباره اینترنت این است که امکان ارتباط با هزاران نفر در سراسر جهان با طرز فکری مشابه شما را فراهم می کند.

آگاهی از نقاط ضعف

اگر از خرید و فروش تلفن همراه متنفر هستید باید سیستمی را انتخاب کنید که نیازمند انجام این کار نیست. همچنین، اگر از نظر فنی دارای اطلاعات چندانی نیستید، پس تمایلی به درگیر شدن در پروژه ای که نیازمند برنامه نویسی است نیز نخواهید داشت. ممکن است افرادی از یک بخش مشخص درآمد قابل توجهی را کسب کنند، اما به این نکته توجه داشته باشید که آنها مهارت های بیشتری نسبت به شما داشته و موفقیت شما تضمین شده نخواهد بود. بی تردید، اگر از نقاط قوت و مهارت های خود استفاده کنید خیلی سریع تر به موفقیت دست خواهید یافت.

منابع چندگانه کسب درآمد

این به معنای آن نیست که باید فعالیت خود را به صورت چند کسب و کار مختلف آغاز کنید. در حقیقت، منظور ما این است که اگر قصد ایجاد و اداره کسب و کار خانگی آنلاین را دارید باید نسبت به انتخاب گزینه ای که در ان به روش های مختلف می توان کسب درآمد کرد اطمینان حاصل کنید. تنها به یک جریان درآمد متکی نباشید زیرا قطع شدن آن به هر دلیلی شما را به خانه نخست باز می گرداند. این مساله در کسب و کارهای خانگی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

تهیه نقشه اهداف و چشم انداز بلند مدت

نسبت به نقطه ای که قصد دستیابی به آن را دارید شفاف باشید. کسب چه میزان درآمد را مد نظر داشته، چه نوع بودجه بازاریابی را به کار خواهید گرفت و نقشه شما برای تحقق این قبیل اهداف چه خواهد بود. تعیین اهداف می تواند در ابتدا فرآیندی کسل کننده باشد، اما باید روی آن چه می خواهید و چگونگی دستیابی به آن برای کسب موفقیت تمرکز کنید. پس از تهیه طرح، آن را دنبال کرده و در صورت نیاز تغییراتی در آن حاصل کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 19 فروردین 93
یک خطر بی‌سابقه اینترنتی برای همه کاربران ◄

مطالب مرتبط
بنر