خلاقیت در کار چطور حاصل می شود؟

چهارشنبه ، 20 فروردين 1393 ، 12:04


آیا می خواهید در شغل تان تغییر ایجاد کنید؟ آیا کسب و کار شما نیاز به تغییر و بهتر شدن دارد؟ 55 درصد از شاغلین آمریکا روش های سنتی کاری را کنار گذاشته و در صورت وجود بودجه خود اشتغالی را برگزیدند.

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر 36 درصد از شاغلین در شغل شان تغییر ایجاد کنند و این تغییر به نوعی به خلاقیت در کار برمی گردد آنها بیشتر تصمیم دارند برای بهبود شرایط کاری و اوضاع مالی تلاش کنند. اما در مجموع آنها برای خلاقیت موارد زیر را برگزیدند.


تغییر را از خود شروع کنید گاهی اوقات یک تغییر کوچک در خودتان می تواند باعث تغییر زندگی تان شود. خلاقانه‌تر زندگی کنید. برای خلاقیت بیشتر مجلات و روزنامه بخوانید، آواز بخوانید و قهوه بنوشید اینها همه به خلاق شدن شما کمک می کند اما از همه مهتر این است که به خودتان فرصت بدهید اگر اشتباه کردید دوباره از نو شروع کنید.
گاهی اوقات لازم است کمی با مشکلات دست و پنجه نرم کنید این برای شما بهتر خواهد بود زیرا شما را با تجربه تر و موفق تر خواهد کرد.


یک صفحه ی کاغذ بر دارید و مانند کودکان نقاشی بکشید حتی اگر نقاشی تان خوب نیست چند خط روی صفحه ی کاغذ بکشید با این کار ذهن تان خلاق تر میشود و بازدهی بیشتری خواهید داشت.


ایده های تان را تجزیه و تحلیل کنید سعی کنید این ایده ها را به روز کنید ترکیب ایده های خلاق و نوآورانه با یکدیگر می تواند باعث افزایش روند کاری شما بشود.


در زمان استراحت سعی کنید به ایده های خلاقانه تر فکر کنید برای سرگرمی میتوانید با ماسه برای خودتان اشکال گوناگون بسازید این کار باعث میشود ذهن شما بیشتر خلاق باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► محبوبترین مقصد گردشگری دنیا کجاست؟
نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 20 فروردین 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر