ازدنیای برندهای ساعت سردر آورید

پنجشنبه ، 28 فروردين 1393 ، 08:42


مارک ایونسون صاحب شرکتی است که در زمینه ی ساعت های برند فعالیت میکند. او یک کارآفرین است و یک وب سایت بزرگ از انواع و اقسام ساعت های برند دارد. گروه خبری بانکی دات آی آر مصاحبه ای را که با ور انجام شده است گرد آوری نموده. او در مورد کسب و کار لوکس خود در زمینه ی فروش ساعت میگوید.

در مورد کسب و کار فعلی تان بگویید.
ما دارای یک شرکت کوچک و یک وب سایت بزرگ در زمینه فروش و حراج ساعتهای لوکس هستیم و بازاری را برای خریداران این کالا فراهم نمودیم که دارای تنوع بالا و همچنین قیمت های مناسب نیز هست. تجارت ما در شهر فلوریدا در سال 2007 آغاز شد.


قبل از آن به چه کاری مشغول بودید؟
من قبل از آن یک کارگر ساده بودم و این اولین شغل تجاری من است همیشه دوست داشتم یک تجارت بزرگ راه بیندازم زیرا تجارت، فروش و ارتباط با دیگران از علایق شخصی من است.

چه میزان سرمایه در ابتدا برای شروع کار خود قرار دادید؟
من تقریبا حدود 5000 دلار در حساب بانکی ام موجود بود که با همین مبلغ شروع به کار کردم.


رقبای اصلی شما چه کسانی هستند و چه طور با شما رقابت میکنند؟
رقبای اصلی ما همان شرکت هایی هستند که مثل ما یک وبلاگ بزرگ از انواع محصولات و حراج های فصلی دارند. اما برای رقابت هر چقدر که خدمات بیشتری ارائه دهیم و بتوانیم خرید انلاین را راحتر کنیم جذب مشتری بیشتری داریم. همچنین اگر بتوانیم در بورس هم سرمایه گذاری کنیم این رقابت ما شدیدتر میشود.

تجربه در موفقیت یک کارآفرین چه تاثیری دارد؟
قطعا برای کسب تجربه نیاز به زمان و یا حتی پول هم هست تجربه به سادگی به دست نمی آید. اما باید پیش بینی درستی از پیشرفتهای کاری داشت تا تجارت را رونق بخشید.


آیا چیزی هست که بخواهید آن را برای تجارتتان تغییر دهید؟
قطعا هست. روزانه ممکن است تصمیمات جدیدی را برای تغییر و پیشرفت کارمان در نظر بگیریم یا اینکه مدل تجارتمان را تغییر دهیم مثلا پیدا کردن شرکای خوب و با تجربه که هنوز هم نتوانستم آن ها را پیدا کنم یا راه اندازی یک وب سایت بزرگ دیگر تغییراتی است که در ذهن دارم.


چه چیزهایی به پیشرفت کار شما کمک میکند؟
پشتیبانی 100 درصد به مشتری میتواند به پیشرفت ما کمک کند. من روزانه ایمیل ها، تماس ها و ارتباطات گوناگونی را با مشتریان برقرار میکنم.

چه توصیه ای برای کسانی که میخواهند تجارتی را آغاز کنند دارید؟
فقط باید انگیزه داشته باشند شاید سالها پیش خیلی از افراد به من میگفتند نمیتوانی این کار را شروع کنی اما به دلیل انگیزه ی بالا توانستم با بودجه ی کم شروع کنم و موفق شوم. این توصیه ی من به افراد کارآفرین است که "نه" را از ذهن خود حذف کنند.


بسیار خوب از شما برای توضیحات تان سپاس گذاریم همیشه موفق باشید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► هشدارهای جدید درباره خطرات موبایل و تبلت
شورای پول و اعتبار بر سر دو راهی نرخ سود بانکی ◄

مطالب مرتبط
بنر