4 نکته برای صعود تجارت شما

پنجشنبه ، 28 فروردين 1393 ، 09:51


هر کسی دلش میخواهد در کارش موفق شود و روزانه یا حتی به صورت ثانیه ای پیشرفت کند. تاجر، کارمند، فروشنده، مدیر و هزاران نفر که در مشاغل گوناگون مشغول به کار هستند باید در کارشان پیشرفت داشته باشند. شما هم ممکن است این سوال را از خود بپرسید آیا پیشرفت کار داشته ام؟ گروه خبری بانکی دات آی آر در این زمینه نکات مهمی را گرد آوری کرده است که در زیر میخوانید.

 

 


1-با شغل خود مثل یک رستوران برخورد کنید. شاید برای شما این جمله غیر مفهومی باشد اما دقیقا باید با شغل تان مثل یک رستوران برخورد کنید آیا شما برای پیشرفت ها ظرفیت دارید؟ قبل از اینکه پیشرفت را شروع کنید باید ظرفیت تان را بالا ببرید یک رستوران هم قبل از افزایش مشتری ظرفیت مجموعه اش را بالا میبرد. خیلی ها بر این باورند که شاید بالا بردن ظرفیت ها نیاز به زمان داشته باشد اما آیا ارزش دارد که شما زمان بگذارید و ظرفیت تان را بالا ببرید؟ رشد و پیشرفت بدون آماده سازی امکان پذیر نیست.


2-استراتژی خود را بسازید. شما باید دائما تلاش کنید تا برای جلب مشتری بیشتر استراتژی بزرگتر داشته باشید. گاهی اوقات لازم است که محصولات جدید، خدمات بهتر و در کل توسعه یافته تر عمل کنید. وجود نوآوری و خلاقین در کار هم باعث جذب مشتری بیشتر خواهد شد این نوآوری شما باید به روز باشد.


3-گاهی اوقات مشتریان در برخورد با محصولات یک شرکت دچار تردید هستند یا نیاز دارند از محصولات شما تحقیق کنند. شما با ارتباط خوبی که با مشتری برقرار میکنید میتوانید آنها را جذب محصولات تان کنید و این دقیقا در اولین برخورد شما با مشتری امکان پذیر است. مشتری حق دارد که از محصولات شما آگاهی کافی پیدا کند و شما اگر در این کار خبره باشید میتوانید با توضیحات کامل مشتری را متقاعد کنید. یک شرکت برای رفع نیاز های مالی مجبور به اتخاد رویکردهای جدید است رویکردهایی که با پیشرفت دنیا هماهنگی دارد شاید گاهی اوقات نیاز به افزایش حجم کاری باشد تا بتوان به اهداف جامه عمل پوشاند اما باید بدانید که اولین گام برای یک معامله برخورد خوب با مشتری است.


4-همیشه برای مشتری های قدیمی تر نکات مثبت را در نظر بگیرید و برای آنها ویژه عمل کنید مثل مشتری های قدیمی یک رستوران که همیشه برای صرف غذا همان رستوران همیشگی را انتخاب میکنند شما هم باید اینقدر مشتری مدار باشید که آنها را از دست ندهید. هیچ وقت از تغییر نترسید اگر احساس میکنید با تغییرات کوچک کسب و کارتان رونق میگیرد این تغییر را ایجاد کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 28 فروردین 93
اوباما برای روسیه چنگ ودندان نشان داد ◄

مطالب مرتبط
بنر