معرفي سامانه جهت‌یاب بانك آینده

يكشنبه ، 7 ارديبهشت 1393 ، 07:55



در راستای ارائه خدمات به مشتریان بانک، سامانه تلفن‌همراه «جهت‌یاب آینده»، با تمرکز بر یافتن نزدیک‌ترین شعبه بدون نیاز به اینترنت و تنها با بهره‌گیری از سیستم «GPS»، به عنوان محصولی جدید از معاونت بانکداری الکترونیکی بانك آينده معرفی شد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك،این سامانه قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و ios را دارا بوده و شامل سه بخش اصلی است:

بخش نخست؛ جست‌وجوي اطراف: در اين بخش، موقعيت فعلي کاربر در مرکز يک رادار وجود دارد و مي‌تواند با تعيين فاصله و متراژ، اقدام به جست‌وجوي نزديک‌ترين شعب نمايد. هم‌چنين، به‌دليل خاصيت راداري، مي‌توان شعب را در تمامي جهات مکان فعلي مشاهده نموده و با اشاره به نام شعبه، از نشاني و ميزان فاصله مستقيم از موقعيت فعلي، مطلع شد.

بخش دوم؛ جست‌وجوي جهتي: در اين بخش، کاربران با نگه‌داشتن تلفن‌همراه و يا تبلت، به‌سوي يک جهت خاص و با تعيين شعاع مورد نظر، فهرستي از شعبي را که در آن جهت وجود دارند، مشاهده خواهد نمود.

بخش سوم؛ کاربران مي‌توانند با تعيين شهر مورد نظر و نيز منطقه مورد نظر خود، اقدام به يافتن شعب بانک آينده در آن منطقه و شهر نمايند.

جهت نصب آسان این برنامه بر روی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید؛ به‌غیر از جستجو در برنامه بازار، می‌توانید دوربین تلفن‌همراه خود را روشن کنید و آن‌را بر روی رمزینه زیر نگه دارید تا برنامه جهت‌یاب را جستجو کند، حال می‌توانید به‌راحتی این برنامه را بر روی گوشی تلفن‌همراه نصب کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

 

► استفاده از قانون "قانون دوبروی"برای استخدام سریع
نرخ سود سپرده‌هاي بانکي در ايران ◄

مطالب مرتبط
بنر