دام سارق اينترنتي براي افراد مسن و بي سواد

يكشنبه ، 7 ارديبهشت 1393 ، 12:26

رييس پليس فتا غرب استان تهران از دستگيري سارق اينترنتي که طعمه هاي خود را از بين شهروندان مسن و بي سواد انتخاب مي کرد، خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اصغر باقريان" در اين باره گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان ساکن شهر گلستان مبني بر خالي شدن حساب بانکيش، پرونده اي در اين رابطه تشکيل و در دستور کار پليس فتا شهرستان بهارستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: پس از اقدامات تخصصي و بررسي فضاي مجازي جهت تعقيب رد پاي سارق در تراکنش هاي غير قانوني، در نهايت هويت سارق شناسايي و طي عملياتي دستگير شد.

باقريان ادامه داد: متهم پي از دستگيري طي بازجويي هاي تخصصي به بزه انتسابي اعتراف کرد و همچنين معترف شد با ايستادن در کنار دستگاه هاي خود پرداز، طعمه هاي خود را از بين افراد مسن و بي سواد انتخاب کرده و به بهانه کمک به آنها در کنار انجام عمليات بانکي، براي کارت آنها رمز دوم تعيين کرده و سپس از طريق اينترنت اقدام به خالي کردن حساب بانکي آنها مي کرده است.

وي در پايان ضمن اشاره به ارجاع متهم به مرجع قضايي، از شهروندان خواست به هيچ عنوان کارت عابر خود را در اختيار ديگران قرار نداده و نسبت به هشدار هاي انتظامي پليس که در کنار دستگاه هاي خودپرداز نصب شده است، توجه لازم را داشته باشند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► سقوط آزاد مصرف بنزین در کشور
نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 7 اردیبهشت 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر