7 رمز موفقیت مولتی میلیونرها

يكشنبه ، 14 ارديبهشت 1393 ، 11:58


طبیعتاً افراد موفق رمز و رازهایی برای خود دارند در اصل در راه کسب موفقیت شان رازهایی نهفته است که به موفق شدن و درآمد زایی آنها کمک کرده است. شما هم باید برای موفق شدن و درآمد زایی بیشتر تلاش کنید قطعا این افراد هم از ابتدا پولدار نبودند بلکه کم کم و با پیمودن فراز و نشیب های زیاد توانستند میلیونر شوند.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر مولتی میلیونرها 7 راز و رمز موفقیت دارند که اگر شما هم میخواهید به اندازه ی آنها درآمد زایی کنید و پولدار شوید خوب است که رمز و رازها را بدانید.

 


وقتی که به میلیون ها دلار پول فکر میکنید به طبع همانطور که احساس خوبی به شما دست میدهد حس نگرانی، حفاظت از پول، اقتصاد، بازار، شروع یک کار و... به ذهن شما خطور میکند. کسب درآمد و پول درآوردن ساده نیست اما نیاز به یک اراده و تصمیم محکم دارد که هر کسی ممکن است نتواند در فراز و نشیب های این راه دوام بیاورد یا با شکست های آن مقابله کند.


مطالعاتی که اخیرا روی سرمایه داران و میلیونرها انجام شده نشان میدهد که در سال های گذشته حدود 42 درصد از این افراد مولتی میلیونر اصلا پیش بینی نمیکردند که بتوانند تا این حد درآمد زایی کنند اما درآمد زایی آنها به طور کلی 7.5 میلیون دلار هم رسیده است. اما چگونه؟

 


1-اولین کاری که مولتی میلیونرها انجام دادند این است که تصمیم گرفتند. تصمیم به درآمد زایی و پولدار شدن و جالب است بدانید که همه ی آنها از ابتدا با سرمایه های بسیار اندک و یا حتی بدون هیچ سرمایه ای وارد بازار کار شده و پس از کسب مهارت و البته استفاده از هوش و استعدادشان توانستند موفق شوند. ارزش خالص یک کار و تجارت به تصمیم است که صاحبان آن میگیرند.


2-مولتی میلیونرها هرگز به فقر فکر نمیکنند. آنها معتقدند روی سیاره زمین نباید کمبودی از پول احساس شود در اصل آنها پول را نه فقط برای درآمد زایی بلکه برای اشتغال زایی در جهت از بین بردن فقر میدانند.


3-انگیزه ای که مولتی میلیونرها دارند بسیار قوی است طوری که آنها خود را موظف به پول درآوردن میکنند آنها علاقمند به این کار هستند در اصل خودشان میخواهند که درآمد زایی کنند و ثروتمند باشند. آنها به بازار کاری علاقمندند به کار و تجارت علاقه ی شدیدی دارند.


4-شما اگر میخواهید مولتی میلیونر شوید باید زندگی نامه آنها را بخوانید. مطالعه ی زندگی آنها نشان میدهد که در ابتدا بسیار ساده و با امکانات ناچیزی شروع به کار کردند. آنها خود شروع کرده و با عزم قوی ادامه دادند این افراد هیچ وقت نا امید نشدند.


5-مولتی میلیونر ها زمان را مثل طلا ارزشمند میدانند. زمان برای آنها بسیار مهم است آنها زمان را میخرند در حالی که افراد عادی زمان را میفروشند. ثروتمندان میدانند که چقدر زمان مهم و اساسی است حتی مهم تر از پول و ثروت است بنابراین آنها برای اینکه زمان را از دست ندهند کارمندان زیادی را استخدام میکنند تا در کمترین زمان حجم زیادی از کارهایشان انجام شود.


6-آنها به جای خرج کردن پول سرمایه گذاری میکنند. آنها بسیار دقت میکنند که پول چگونه خرج شود و حتی در این زمینه خساست به خرج میدهند یعنی درست پول خرج میکنند اما در مورد سرمایه گذاری از هر طرحی استقبال میکنند.


7-مولتی میلیونرها چند بعدی فعالیت میکنند. آنها بسیار متنوع عمل کرده و آنقدر برنامه ریزی قوی دارند که مشکلات بازار جهانی یا تورم روی تجارت شان اثری نمیگذارد یا بسیار نامحسوس است. برنامه ریزی قوی آنها توانسته کمکشان کند تا موفق باشند. یک برنامه ریزی صحیح در پس موفقیت سرمایه داران و مولتی میلیونرها قرا گرفته است.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► رمزگشایی از معامله 8 هزار میلیاردی زنجانی
نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 14 اردیبهشت 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر