استقبال مردم از گواهي سپرده بانك‌سپه

چهارشنبه ، 4 دی 1387 ، 14:23

مدير عامل بانك‌سپه از استقبال گسترده مردم از گواهي سپرده يكساله اين بانك با نرخ سود علي‌الحساب 19 درصد خبرداد.

حسنعلي قنبري  اظهار داشت: بانك‌سپه به عنوان اولين بانك دولتي صادر كننده گواهي سپرده با نرخ 19 درصد محسوب مي‌شود.


وي در ادامه با اشاره به ويژگيهاي اين گواهي اظهار داشت: گواهي سپرده ويژه سرمايه‌گذاري عام بانك‌سپه با نرخ سود علي‌الحساب 19 درصد يكساله معاف از ماليات، بي‌نام و قابل انتقال به غيره مي‌باشد.


قنبري گفت: سود علي‌الحساب 19 درصدي اين گواهي هر ماه به خريداران پرداخت خواهد شد. وي با بيان اينكه استقبال بي‌نظير مردم باعث شد تا درخواست افزايش سقف اين اوراق را به بانك مركزي ارايه كنيم افزود: با توجه به روند موجود پيش‌بيني مي‌شود زودتر از موعد مقرر اين گواهي‌ها در شعب بانك به فروش برسد.


مدير عامل بانك‌سپه با بيان اينكه ارائه چنين طرحهايي باعث جذب منابع جامعه و هدايت آن به بخشهاي مولد و مورد نياز اقتصاد كشور خواهد شد اظهار داشت: وجود حجم زياد نقدينگي در جامعه اجراي چنين طرحهايي را الزامي مي‌كند.


وي با اشاره به سياستگذاري بانك‌سپه درخصوص ارايه اين گواهي اظهار داشت: سياست بانك‌سپه ارايه اين گواهي‌ها به افراد حقيقي و مردم است چرا كه اعتقاد داريم منابع مردم در بانك ماندگاري بيشتري دارد.


قنبري با اعلام تشكر خود نسبت به خريداران اين گواهي‌ها و اعتماد مشتريان به بانك‌سپه اظهار داشت: تمام سعي و تلاش بانك‌سپه ارايه خدمات بهتر و شايسته‌تر به مردم و مشترياني است كه اين بانك را براي دريافت خدمات پولي خود انتخاب كرده‌اند.


وي افزود: بانك‌سپه تمام تلاش خود را براي تحقق اهداف كلان اقتصادي و نقش آفريني در اين راستا به كار گرفته و به اين روند ادامه خواهد داد.


براساس اين گزارش گواهي سپرده ويژه بانك‌سپه با نرخ سود علي‌الحساب 19 درصد بانك‌سپه از اول ديماه در تمام شعب اين بانك عرضه و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.


اين گزارش مي‌افزايد گواهي فوق يكساله با نرخ سود علي‌الحساب 19 درصد، بي‌نام، قابل انتقال به غير بوده و سود آن نيز هر ماه به خريداران اين گواهي پرداخت خواهد شد.

منبع: سایت بانک سپه

► آثار طرح تحول بر تورم و منابع بانکی
پاسخ بانک ملی به ادعاهاي مطروحه از جانب دادستان ناحيه جنوبي نيويورك ◄

مطالب مرتبط
بنر