شرکتهای قدرتمند و رسانه های اجتماعی

پنجشنبه ، 18 ارديبهشت 1393 ، 05:28


نیاز افراد به دنیای مجازی و اینترنت روز به روز بیشتر میشود. هر کسی برای جست وجوی محصول یا مطلوب مورد نظر به اینترنت مراجعه کنی. کسب و کار هم جزء آن دسته از چیزهایی است که به دنیای مجازی نیاز دارد تا با آن پیشرفت کند حال این نوع از نیاز میتواند در غالب تبلیغات، فروش، ثبت نام، جست و جو یا تجارت باشد. هر شرکتی نیاز به یک وب سایت دارد ارائه محصولات در وب سایت باعث سهولت کار خواهد شد مشتری به سادگی با محصولات معرفی شده در وب سایت میتواند خدمات شما را دریافت کند.

 

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت های بزرگتر تبلیغات وسیعی انجام میدهند آنها از انواع و اقسام رسانه های اجتماعی به خصوص تلویزیون برای تبلیغات استفاده میکنند. اما نیاز آنها به دیگر رسانه ها برای انجام تبلیغات و معرفی محصول به گونه‌ای است که خودشان در این رسانه ها از خلاقیت استفاده میکنند در اصل به نوعی از این ابزارهای رسانه ای برای خلاقیت تبلیغات استفاده می کنند. تبلیغاتی که در آن خلاقیت وجود داشته باشد بیشتر مشتری را به سمت خود میکشاند.


در هر زمان که از رسانه های اجتماعی مثل رادیو، تلویزیون، فیس بوک، توییتر یا یوتیوب استفاده می کنید باید حتما خلاقیت در آن وجود داشته باشد. شرکت های قدرتمند و بزرگ از این رسانه ها برای ارزیابی بازخورد کاری شان استفاده میکنند بیشتر میخواهد به کشف رضایت مشتری یا تقاضا بیشتر از سوی آنها دست پیدا کنند.


کارشناسان حوزه ی تبلیغات معتقدند هیچ کسب و کاری موفق نیست مگر اینکه با مشتری در تماس باشد. تکرار پیاپی نوع و جنس تجارت شما به ماندگاری برندتان در ذهن مخاطب کمک میکند. استفاده از رسانه های اجتماعی اگر اصولی و با برنامه ریزی باشد بازخورد بهتری خواهد داشت. اعتماد مشتری در درجه ی اول با همان نوع تبلیغاتی که انجام میدهید به وجود می آید. کسانی که میخواهند یک کسب و کار جدید را شروع کنند باید به نوع تبلیغاتی که انجام میدهند مخصوصا تبلیغات اولیه توجه بسیار داشته باشند. تبلیغات باید جلوه ای از هنر را در خود داشته باشد تا مشتری در وهله ی اول بتواند ارتباط خوب با تبلیغ برقرار کند.


تبلیغات وسیع در سطح رسانه های گروهی باید به گونه ای باشد که نوع اطلاع رسانی مخاطبان زیادی را در بر بگیرد. امروزه اغلب شرکتها از ایمیل های تبلیغاتی استفاده میکنند اما روند تاثیرگذاری این نوع از تبلیغات خیلی بالا نیست زیرا افراد کمتر حوصله ی خواندن تیزرهای تبلیغاتی را دارند بنابراین استفاده از تصاویر و کلام در تبلیغات اثرگذاری بهتری خواهد داشت. ایمیل ها در صورتی که جذاب و جالب توجه باشند میتوانند به اندازه ی رسانه های اجتماعی اثر گذار باشند در غیر این صورت بهتر است از تبلیغاتی که حاوی تصاویر و کلام بیشتری هستند استفاده کنید.


شرکت های بزرگ گاهی از اسپانسرها برای تبلیغات استفاده میکنند مثلا شرکت سامسونگ جزء شرکت هایی است که اسپانسر خیلی از برنامه ها یا سمینارها و معرفی شرکت های مختلف میشود. استفاده از اسپانسرها نیز یکی از روش های تبلیغات است که بیشتر در تلویزیون کاربرد دارد. در حال حاضر شرکت های بزرگ با وجود شناخته شدن در سطح کشوری یا جهانی باز هم تبلیغات انجام میدهند زیرا مخاطبان هر روز علاقمند به پیگیری نوع کاری آنها یا خبرهای جدید از محصولات آنها هستند.


احساس رضایت شما از تبلیغات در رسانه ها زمانی است که بازخورد آنها را ارزیابی کنید شاید برخی از مشاغل در برخی از رسانه ها بهتر بتوانند مشتری بگیرند این را باید تا حدودی برای کسب و کارتان مورد آزمایش قرار دهید. تبلیغات بیش از هر چیزی باید مداوم باشد. تداوم تبلیغات به جا افتادن نام شما در ذهن مخاطب کمک خواهند کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،18 اردیبهشت 93
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 17 اردیبهشت 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر